Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SCHI IN ROMANIA - proiectare si executie partii de schi omologate si transport pe cablu in masivul Rarau, cu conexiune la trupul izolat intravilan Rarau


Anunt de participare numarul 84960/21.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr.2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Viorica NASOI, Lucian NITA, Tel.0230 314425, Email: [email protected], Fax: 0230 314725, Adresa internet (URL): http: //www.campulungmoldovenesc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCHI IN ROMANIA - proiectare si executie partii de schi omologate si transport pe cablu in masivul Rarau, cu conexiune la trupul izolat intravilan Rarau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava, masivul Rarau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de proiectare si executie partie de schi, lucrari de constructii de linii suspendate, sistem de transport pe cablu cu telegondola, instalatie de producere a zapezii (acumulare apa necesara pentru tunurile de zapada: baraj captare - inclusiv amenajare maluri, prag protectiv colmatare, aductiune apa din fir principal, statie captare - tip captare tiroleza), drum acces Organizare santier pana la amenajare acumulare apa, parcare baza partie, achizitia de echipamente pentru producerea zapezii artificiale, achizitie masina de batut zapada, anexe partie de schi (cladiri), iluminat partie - tronson I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45234200-8-Sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de proiectare si executie partie de schi, lucrari de constructii de linii suspendate, sistem de transport pe cablu cu telegondola, instalatie de producere a zapezii (acumulare apa necesara pentru tunurile de zapada: baraj captare - inclusiv amenajare maluri, prag protectiv colmatare, aductiune apa din fir principal, statie captare - tip captare tiroleza), drum acces Organizare santier pana la amenajare acumulare apa, parcare baza partie, achizitia de echipamente pentru producerea zapezii artificiale, achizitie masina de batut zapada, anexe partie de schi (cladiri), iluminat partie - tronson I
Valoarea estimata fara TVA: 105, 587, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de partic.= 1.052.900 lei.Garantia de buna executie-10% din val contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform HG 426/2009 finantarea se asigura din fondurile Ministerului Turismului si din bugetul administratiei publice locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv eligib.(form.12A). Decl.priv neincadrarea in sit.prev la art.181 din OUG nr.34/2006(form.12 B).Decl.priv.calit de participant la procedura(form.12C).Certif.fiscal elib.de Comp.Impozite si Taxe Locale al unit.adm.terit. de pe raza careia soc.are sediul social, care sa ateste ca soc.ofertanta nu se inreg.cu debite la bugetul local, in orig.sau copie leg, valabil la data desch.ofertelor.Certif.de atestare fiscala elib.de org.de adm.fiscala al unit.adm.terit.de pe raza careia soc.isi are sediul soc, priv.plata oblig.la bugetul general consolidat, in orig sau copie leg, val. la data desch. ofertelor.Ptr.pers juridice straine, acestea vor prez.doc.edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte doc. echiv.)prin care sa dov.ca si-a indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib. catre bugetul de stat si bug.local al tarii de prov sau ptr punctele de lucru din Rom, daca este cazul.Doc.vor fi prez.in orig.sau in copie legalizata, valab.la data desch.ofertelor, la care se va alatura trad.legalizata a acestora in l.romana.Certif.constatator elib. de Of.Reg.Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data desch. ofertelor, copie leg.din care sa rez.: adresa actuala, ob.de activ, nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la faliment ori lichidare, adm.afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu priv.la decl.unei proceduri legale ptr declararea sa in una din ac.situatii.Certif de inregistrare, copie leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie. Pentru persoanele fizice / juridice straine, se solicita bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente in tara respectiva, sau un Raport de Audit pentru anii fiscali 2006, 2007, 2008, elaborat de o firma de specialitate acreditata. Documentele vor fi prezentate in copie, in traducere legalizata. Formular "Fisa de informatii generale/Declararea cifrei de afaceri", form B2, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri in ultimii trei ani (2006 - 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, sa fie cel putin de 25000000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INF REF LA PERS RESP DE INDEPL CONTRACTULUI: EXECUTIE-prez. form. 12I-A, priv ef. mediu anual. Decl priv pers de spec angajat + CV ale acestora.INF PRIV DOTARILE SPECIFICE: EXECUTIE-prez form 12H-A+anexa. Ofertantul trebuie sa faca dovada accesului la:
-laborator instalatii grad III.
-laborator defectoscopic nedistructiv grad II cu autorizatie ISCIR, ISC si CNCAN.
prin detinere proprie, contracte de colaborare, inchiriere sau orice alte modalitati de acces.
Dot propr, inchiriere sau contract de colaborare: buldozer, inc front, excavat, buldoex 9 t, autogreder, cil compact, auto transp mat, st beton, lab atestat gr II cu pers spec, lab de santier aut gr III-ISC, autobasc capac transp150 to.PROIECTARE: Prez form 12H-B, dotare propr soft ptr infrastuct de transp si proiect ret apa canal(copie contract).PRINC LUCRARI EXECUTATE: EXECUTIE: Prez form 12F-lucrari executate ultimii 5 ani. Cel putin o lucr in dom transp pe cablu si telegondole-val min 7.000.000euro.Dovada contract, prov verb rec, recomand benef.PROIECTARE: Formular 12E-lucrari/prest serv in ultimii 3 ani: min 2 proiect tehnic in dom proiect partie de schi, min 1 PT in dom inst de transp cablu cu telegondola. Dovada contract, prov verb rec, recomand benef.Certificate care sa ateste ca op economic respecta standardele de asi a calitatii: -cert SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent-cert SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent-cert OHSAS 18001/2004 sau echivalent-cert ISO 3834-2/2005 standardinternat, ISO 3834-2/2006 standard roman sau echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INF REF LA PERS RESP DE INDEPL CONTRACTULUI: EXECUTIE-Ofertantul treb sa dispuna de: resp tehnic cu executia, atestat RTE, resp cu calit lucrarilor, atestat CQ, evaluator de risc in sec si sanat in munca, 2 ing. CFDP cu vech peste 15 ani. PROIECTARE- prez. form. 12I-B, priv ef. mediu anual. Decl priv pers de spec angajat + CV ale acestora.Organigrama echipei va cuprinde: 1 ing membru intr-o org internat a transp pe cablu, 1 arhit cu vech peste 5 ani, 1 ing el. medii tensiune, 3 ing. hidrot, din care unu cu vech peste 15 ani, 1 ing. imbunat func. cu vech peste 15 ani, 1 ing CFDP cu vech peste 15 ani, 1 ing lucr amenaj torenti, 1 insp prot muncii, 1 verif proiecte dom A1, A2, B1, B9, Cc, D, E, F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere: Pp=(Pmin/Pn)x10
2.
propunere tehnica
30%
Descriere:
3.
durata de executie
15%
Descriere: Pd=(Dmin/Dn)x10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14317/14.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S106-153124 din 03.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, reprezentanti ai Mimisterului Turismului si ai Ministerului Economiei si Comertului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta a stabilit datele 01 si 04.09.2009, ora 11.00, pentru vizitarea amplasamentului investitiei. Operatorii economici interesati vor anunta intentia de participare la vizionarea programata. Pentru calculul valorii contractului s-a folosit cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R., la data de 14 august 2009 1euro = 4, 2116 lei. Documentatia de atribuire a fost publicata pe SEAP odata cu publicarea anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215385
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230 314425, Email: [email protected], Fax: 0230 314725, Adresa internet (URL): www.campulungmoldovenesc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 19:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer