Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - schimbare sursa alimentare cu apa statiunea sambata de sus, judetul brasov


Anunt de participare numarul 99640/10.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAMBATA DE SUS
Adresa postala:  STR. LISEI, NR.150, Localitatea:  Sambata de Sus, Cod postal:  507266, Romania, Punct(e) de contact:  VIORICA GARAOIU, Tel. O268246901, Email:  [email protected], Fax:  0268246901, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
schimbare sursa alimentare cu apa statiunea sambata de sus, judetul brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna sambata de sus
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
alimentare cu apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 4, 621, 848RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 92.436. lei; Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181/OUG 34/2006 - prin completarea obligatorie a Formularelor A si B. Se solicita confirmarea privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si a taxelor locale prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala si Certificat fiscal -in original sau copii legalizate, nu mai vechi de 30 zile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza Formularul B2. Se solicita: rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani - se va prezenta bilantul contabil pe ultimii 3 ani; declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de calificare de a avea o cifra medie de afaceri in domeniul lucrarilor similare cu cele supuse procedurii de licitatie, respectiv: alimentari cu apa, captari, filtrari, canalizare si statii de epurare, pe ultimii 3 ani de cel putin 8.500.000. lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
1. Ofertantul va prezenta o lista cu lucrarile principale realizate in ultimii 5 ani. Se va complecta Formularul C3 si C2 din Sectiunea IV.
2. Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de experienta similara, In cazul unei asociatii intre doi sau mai multi ofertanti se impune ca cel putin unul din candidati sa indeplineasca conditia de experienta similara.
3. Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare pentru o lucrare similara sau de complexitatea celor licitate realizate in ultimii 5 ani .
4. Se solicita informatii referitoare la personalul angajat. Se va completa Formularul F.5. Se solicita informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe . Se va completa Formularul E.Se va completa Formularul E 1.
6. Se vor prezenta Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 s.a.Se solicita completarea Formularului D din Sectiunea IV, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de experienta similara, respectiv; - in ultimii 5 ani, sa fi realizat cel putin o lucrare de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare de minim 4.450.000 lei. Pentru proiectare Cerinta minima de experienta similara, respectiv; - in ultimii 5 ani, sa fi realizat una sau mai multe proiecte de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2010 11:00
Locul: sala de consiliu a primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentul se afla postat in fisierul Administrare documente
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  B.dul 15 Noiembrie, nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268419615, Fax:  0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala:  Str.Lisei nr.150, Localitatea:  Sambata de Sus, Cod postal:  507266, Romania, Tel. 0268246901, Email:  [email protected], Fax:  0268246901
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer