Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Schimbare sursa pentru alimentare cu apa" Comuna Sinca Noua, Judetul Brasov


Anunt de participare numarul 27567/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)
Adresa postala: SINCA NOUA NR. 358, Localitatea: Sinca Noua, Cod postal: 507210, Romania, Punct(e) de contact: Flucus Dumitru, Tel.0268228698, Email: [email protected], Fax: 0268228721, Adresa internet (URL): www.sincanoua.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Schimbare sursa pentru alimentare cu apa" Comuna Sinca Noua, Judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Sinca Noua
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Schimbare sursa pentru alimentare cu apa Comuna Sinca Noua
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare-"Schimbare sursa pentru alimentare cu apa" Comuna Sinca Noua, Judetul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie-50000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat si local prin OUG.7/2006;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare-conf art 44, 45 din OUG.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea ;
-certificat de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat si a taxelor locale;
-certificat constatator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe ultimii 3 ani;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare de a avea o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 8000000 lei;
-lichiditate generala;
-solvabilitate patrimoniala;
-scrisoare de bonitate privind capacitatea ofertantului pentru finantatrea luctrarii pentru o perioada de timp;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-domenii de specializare;
- lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani -cerinta minima similara=1200000lei-informatii referitoare la personalul responsabil cu executia lucrarii;
-informatii referitoare la clificarea personalului;
-declaratie privind echipamentele tehnice de care dispun;
-declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
-certificate emise de asigurare a calitatii;
-prezentarea a 3 recomandari de la beneficiari avizate de ISC cu contracte si preces verbal de receptie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plan de urmarire a calitatii pentru lucrarea ofertata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarilor
5%
Descriere:
4.
durata de executie a lucrarilor cu autofinantare
20%
Descriere:
5.
sistemul calitatii aplicat la lucrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 13:00
Locul: Primaria Sinca Noua, str.Principala , nr.358, jud.Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Strapoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG.34/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sinca Noua-serviciul juridic
Adresa postala: Str.Principala, nr.358, Localitatea: Sinca Noua, Cod postal: 307210, Romania, Tel.0268228698, Email: [email protected], Fax: 0268228721, Adresa internet (URL): www.sincanoua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 22:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer