Licitatie Publica - Scoala cu clasele I-VIII Agris-Supraetajare si reabilitare
Anunt de participare numarul 63429/10.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Agris
Adresa postala: str. Principala, nr. 68, Localitatea: Agris, Cod postal: 447066, Romania, Punct(e) de contact: Eniko Szigethy, Tel.0261878020, Email: [email protected], Fax: 0261878020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
educatie
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scoala cu clasele I-VIII Agris-Supraetajare si reabilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Agris, str.Csury Balint nr.165/a
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
in cadrul investitiei propuse in cadrul prezentului proiect se prevede refunctionalizarea actualei cladiri a scolii cu clasele I-VIII in sensul creerii unor functionalitati care sa corespunda actualelor norme educationale.
in cazul realizarii extinderii constructiei prin supraetajare sistemul de incalzire va fi modificat in sensul de a se renunta la incalzirea cu sobe cu combustibil solid si ase prevede incalzire centrala cu combustibil solid. centrala termica se va amplasa intr-o cladire noua alipita la aripa nordica a cladirii actuale a scolii.(Proiect nr.250/2007-SF)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare la licitatie 1500 lei-Pretul caietului de sarcini 1000 lei- Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului de executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri nerambursabile asigurate prin HG 370/2008 din bugetul MEdCT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea -Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A( Ord. nr.155/2006)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 di ordonanta si indeplinirea obligatiilor: Cerinta obligatorie Formularul 12B, Formularul 12C(Ord.nr155/2006)
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) care sa fie valabile la data deschiderii ofertelor: -certificat DGFPCFS (buget de stat)-certificat de la Primarie- taxele si impozitele locale(bugetul local)
Documentele vor fi prezentate in original sau in copie.
Nota: se accepta doar formulare aflate in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor, cu plata la zi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din 2008, pana in luna iunie inclusiv, vizat si inregistrat de organele competente, acesta trebuie sa fie pozitiv.Pentru persoanele juridice straine sa accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic.
2. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie mai mare de 500000 lei (1euro=3, 7212 lei aferent lunii aprilie 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie ISO 9001 sau echivalent, aflat in perioada de valabilitate.
Experienta similara: Formular 12F (ord. 155/2006), cel putin doua lucrari
Resurse tehnice: Formular 12H (Ord. 155/2006)
Autorizatie ISCIR conform PT A1-2002 sau contract cu firma autorizata.
Atestat ANRE in lucrari electrice de 0, 4 kV
Resurse umane: Formular 12I (Ord. 155/2006)Dupa caz, completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formular 12G (Ord. 155/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata la Trezoreria Satu Mare, cont RO42TREZ5465006XXX005802
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 13:00
Locul: Scoala cu clasele I-VIII Agris, secretariat, com. Agris, loc. Agris, str. Csury Balint, nr. 68
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii vor prezenta imputerniciri din partea firmelor pe care le reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 12:00