Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Scoala cu cls. I-IV si gradinita PN cu trei grupe in localitatea Traian Vuia, jud. Timis


Anunt de participare numarul 68465/11.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Liceul Teoretic "Traian Vuia"
Adresa postala: Str. Traian Vuia nr. 1 Faget, jud. Timis, Localitatea: Faget, Cod postal: 305300, Romania, Punct(e) de contact: Victor Birau, Tel.0256320577, Email: [email protected], Fax: 0256320067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scoala cu cls. I-IV si gradinita PN cu trei grupe in localitatea Traian Vuia, jud. Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: com. Traian Vuia, sat Traian Vuia, judet Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristici: regim de inaltime S+P+1E, suprafata construita 637, 91 mp, suprafata desfasurata 1574, 20 mp, sali de clasa -4, sali de gradinita -3, sala de sport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-constructie scoala si gradinita cu urmatoarele caracteristici: regim de inaltime S+P+1E, suprafata construita 637, 91 mp, suprafata desfasurata 1574, 20 mp, sali de clasa -4, sali de gradinita -3, sala de sport.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara pentru garantia de participare in cuantum de 20000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-buget de stat;
-sunt alocate fonduri pe anul 2008 in cuantum de 300000 lei prin HG 370/2008 si HG 962/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere de 2 sau mai multe firme sau antreprenor general cu subantreprenori declarati la licitatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea formularului B1 (declaratie privind eligibilitatea);
- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data de 28.11.2008 (certificat de atestare fiscala ANAF, certificat privind plata impozitelor si si taxelor locale eliberat de administratia locala unde isi are ofertantul sediul) in original;
-prezentarea formularului B4 (declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181);
-prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original si nu mai vechi de 30 de zile;
-prezentarea certificatului de inregistrare la ORC (copie);
-prezentarea actului constitutiv al societatii;
-prezentarea certificatului de inregistrare fiscala (copie);
-prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea de bilanturi contabilela 31.12.2005; 31.12.2006; 31.12.2007;
-prezentarea modelului B2 (informatii generale) , completat inclusiv la rubricile aferente cifrei de afaceri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani: 4800000 lei sau 1301694, 92 euro la cursul BNR euro/lei din 24.10.2008, 1 euro= 3, 6875 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea formularului B5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA);
- prezentarea formularului B6 (DECLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII CINCI ANI);
- prezentarea unei liste cuprinzand obligatiile contractule in desfasurare (obiectiv contract, nr. si data contract, beneficiar, valoare contract, data incepere, termen PIF, valoare realizata la data licitatiei, rest de decontat);
- prezentarea modelului B3 (EXPERIENTA SIMILARA) care sa confirme executarea de lucrari similare in ultimii cinci ani (se vor anexa contractele de executie de lucrari si receptiile la terminarea lucrarilor pentru confirmarea datelor din formularele B3);
- prezentarea unor documente emise/semnate de catre clientii beneficiari/organe abilitate (ISC) care sa confirme modul de indeplinire a obligatiilor la executia lucrarilor mentionate in modelul B3;
- prezentarea formularului B8 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI);
- prezentarea formularului B9 (DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE);
- prezentarea CV-urilor cadrelor de conducere si al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- prezentarea listei nominale cu personalul propus pentru executia lucrarii (personal conducere si muncitori cu mentionarea calificarii fiecaruia);
- prezentarea copiilor de pe diplomele de calificare ale muncitorilor si a contractelor de munca pentru acestia;
- prezentarea unei declaratii privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, in vigoare la nivel national;
-existenta unui Sistem de management al calitatii;
- prezentarea planului calitatii propus pentru executarea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-existenta certificatelor care atesta implementarea si mentinerea sistemului de calitate ISO 9001si ISO 14001, OHSAS 18001 ;
- minim 30 de muncitori angajati care sa detina diplome de calificare necesare executarii lucarii;
- experienta similara: minim 2 contracte de executie de lucrari similare executate in ultimii cinci ani , in valoarede minim 1200000 lei fara TVA fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Liceului Teoretic Traian Vuia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2008 12:00
Locul: Liceul Teoretic Traian Vuia, oras Faget, str. Traian Vuia, nr. 1, judet Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoane imputernicite de catre ofertanti, comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti ai Inspectoratului Scolar al judetului Timis, reprezentati ai Administratiei Finantelor Publice Timis.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: 40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Seviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-termenul este de 5 zile , conform art 67/OUG 94/2007, de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar al Judetului Timis - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. C.D. Loga, nr. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300251, Romania, Tel.0256305799, Fax: 0256490429, Adresa internet (URL): www.isj.tm.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer