Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SCOALA CU CLS. I-IV(3 SALI DE CLASA ); CENTRALA TERMICA , PUT FORAT, IMPREJMUIRE


Anunt de participare numarul 47540/24.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DELESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA DELESTIJUD. VASLUI COD 737175, Localitatea: Delesti, Cod postal: 737175, Romania, Punct(e) de contact: DIACONU MARIA, Tel.0235346022, Fax: 0235346022
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCOALA CU CLS. I-IV(3 SALI DE CLASA ); CENTRALA TERMICA , PUT FORAT, IMPREJMUIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT ALBESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE SCOALA CU 3 SALI DE CLASA PARTER , CENTRALA TERMICA, PUT FORAT , IMPREJMUIRE IN LOCALITATEA ALBESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 905, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.05.2008 pana la 23.01.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare - o suma fixa egala cu max. cu 2 % din Val. estimata a contractuluI, Cuantumul garant de buna executie exprimat procentual este de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART. 44, 45 DIN OUG 34 - 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatele constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationalasau teritoriala, respectiv
Certificatul de nregistrare, valabile la data depunerii ofertei nu(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, Se va prezenta Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi pe anul 2005, 2006 si 2007 vizat si inregistrat de organele competente.
2. Se va prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 LEI ,
Ofertantul trebuie sa completeze Formular 5
din sectiunea IV (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitatea medie pe ultimii trei ani cu tendinta de crestere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM ART. 188(3) DIN OUG. 34/ 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate: utilaje pentru transport , utilaje pentru sapat si forat la adancimi de peste 100 metri , statie de betoane, mijloace auto transport beton (Formularul E- din Sectiunea IV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
VALABILITATEA OFERTEI
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PRETUL CAIETULUI DE SARCINI ESTE DE 500 LEI (RON )
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer