Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SCOALA CU CLS. I-IV(3 SALI DE CLASA );CENTRALA TERMICA, PUT FORAT,IMPREJMUIRE, SAT ALBESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI


Anunt de participare numarul 47342/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DELESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: SAT DELESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI, COD POSTAL 737175, Localitatea: Delesti, Cod postal: 737175, Romania, Punct(e) de contact: DIACONU MARIA, Tel.0235346022, In atentia: DIACONU MARIA, Fax: 0235346022, Adresa internet (URL): SCOALA DE ARTE SI MESERII DELESTI, JUDETUL VASLUI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCOALA CU CLS. I-IV(3 SALI DE CLASA );CENTRALA TERMICA, PUT FORAT, IMPREJMUIRE, SAT ALBESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA DELESTI, SAT ALBESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIAOBIECTIVULUI DE INVESTITIE SCOALA CU 3 SALI DE CLASA, CENTRALA TERMICA, PUT FORAT, GRUPURI SANITARE IN INTERIORUL CLADIRII, IMPREJMUIRE IN SATUL ALBESTI, COMUNA DELESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 905, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.05.2008 pana la 21.01.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 45.000 LEI ( RON )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
EXECUTANT CONFORM O.U.G. NR. 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE : CAZIER JUDICIAR , DCLARATII FORMULAR TIP, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART. 181 DIN O.U.G. 34 / 2006 CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR LA BUGETUL DE STAT , CERTIFICAT EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI , ATESTARE PROFESIONALA .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL PE ULTIMII 3 ANI , DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BILANTUL FINANCIAR AL ULTIMILOR 3 ANI TREBUIE SA PREZINTE PROFIT IAR MEDIA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 2.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI , STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII IN CONSTRUCTII IN MANAGEMENTUL DE MEDIU IN CONSTRUCTIE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN O LUCRARE DE ACEEASI COMPLEXITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
ELIGIBILITATEA, CAPACITATEA TEHNICA, ACOPERIREA TUTUROR SPECIALITATILOR, VALABILITATEA OFERTELOR, DURATA DE EXECUTIE , CERTIFICAREA FIRMEI PRIVIND CALITATEA IN CONSTRUCTII
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI DELESTI, JUDETUL VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PRIMAR - TABARA CORNELIU
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer