Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Scoala de arte si meserii ( campus scolar, pensiune, ferma) - COMUNA VANATORI - Neamt, jud. Neamt


Anunt de participare numarul 47712/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VINATORI NEAMT (CONSILIUL LOCAL VINATORI NEANT)
Adresa postala: COMUNA VINATORI NEAMT, STR. STEFAN CEL MARE NR. 174, Localitatea: Vanatori-Neamt, Cod postal: 617500, Romania, Punct(e) de contact: MARIA PETRARIU, Tel.0233251001, Email: [email protected], Fax: 0233251001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scoala de arte si meserii ( campus scolar, pensiune, ferma)- COMUNA VANATORI - Neamt, jud. Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA VANATORI - Neamt, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII DE REZISTENTA, ARHITECTURA, INSTALATII MONTAJ SI PROCURARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII DE REZISTENTA, ARHITECTURA, INSTALATII MONTAJ SI PROCURARE
Valoarea estimata fara TVA: 51, 622, 608RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executieeste de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, Garantia de participare este de 250.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 454/2007 PRIVIND REPARTIZAREA UNOR SUME DEFALCATE DIN TRANSFERURI DIN BUGETUL DE STAT CATRE INSTITUTIILE LOCALE FACUTE DE MECT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORI SA FIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratie pe proprie raspundere ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat fiscal privind impozitele si taxele localeeliberat de Primarie in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatul de atestare fiscalaeliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de platacatre buget exigibile la plata la zi in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis in termen de valabilitate si sa fie prezentat in original sau in copie legalizata si din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, Certificatul de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, respectiv anul 2004, 2005, 2006 iar pentru anul 2007 se solicita situatia financiara la 30 iunie 2007vizata de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraa) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv pe anii 2004, 2005, 2006, din activitati de constructii trebuie sa fie de min 10.000.000 euro SOLICITATIn cazul ofertantiilor care fac dovada faptului ca sunt IMM, acest indicator se va reduce la jumatate.NOTA : Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica, si tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.-Cerinte minime referitoare la capacitatea tehnica si la capacitatea economico-financiara, pe care candidatul/ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a considerat calificat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
: incheierea si indeplinirea in ultimii 3ani a cel putin a unui contract sau cumul a doua contracte cu o valoare de cel putin 24.500.000 RON echivalent 7.000.000 euro a carui obiect a fostlucrari de constructiiSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor care vor preciza modul de indeplinire a obligatiilor pe parcursul derularii contractului.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romaniatrebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Pentru contracte incheiate si finalizate se va prezenta procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau, dupa cazProces Verbal Receptie finala.- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.(minim 3)O lista a lucrarilor executate in ultimii 3ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
- Resurse tehniceDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Resurse umaneDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct deexecutia lucrarilor. (formular prezentat in anexa)Formularul va fi insotit de CV-urilepersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.(min 3 trei specialisti cu studii superioare/medii responsabile direct cu indeplinirea contractului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI VINATORI NEAMT, JUDETUL NEAMT SAU ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 12:00
Locul: Primaria Vinatori Neamt, comuna Vinatori Neamt, str. Stefan cel Mare nr. 174, judeul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se vor prezenta certificari pentru : asigurarea managementului calitatii, asigurarea standardelor de protectie a mediului si sistemului de management de securitate si sanatate in munca.Aceste standarde de referinta trebuie avizate de un organism acreditat. Nu se accepta ca eligibila persoana juridica ce are depusa documentatia pentru aceste standarde de referinta, dar inca nu au obtinut-o.- Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000 ; ISO 9002 / 2001 valabile la data deschiderii ofertelor.- In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea. valabile la data deschiderii ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Certificat, atestari privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de protectie a muncii in conformitate cu Legea nr. 319/2006 ; ISO 18001 / 2001 si alte instructiuni privind protectia si siguranta muncii ;Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene ;Asigurari. Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal se va respecta cap.Asigurari din Contractul model.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str.Cuza Voda nr1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. cap IX din OUG 34/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Vinatori Neamt - serviciul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 174, Localitatea: Vinatori Neamt, Cod postal: 617500, Romania, Tel.0233251001, Email: [email protected], Fax: 0233251001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer