Licitatie Publica - SCOALA DE ARTE SI MESERII, GRUP SCOLAR AGRICOL ODOBESTI - Obiectiv de investitii, reabilitari si dotari investitionale
Anunt de participare numarul 40915/22.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ODOBESTI ,
Adresa postala: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625 300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasului Odobesti, Tel.0237 675 224, In atentia: Mirela Bejan Bolovan, Email: [email protected], Fax: 0237 676 590, Adresa internet (URL): www.primariaodobesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCOALA DE ARTE SI MESERII, GRUP SCOLAR AGRICOL ODOBESTI - Obiectiv de investitii, reabilitari si dotari investitionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Odobesti, str.St.cel Mare nr.42
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, rezistenta, arhitectura, instalatii montaj si procurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate conform caietului de sarcini si documentatiei tehnico-economice
Valoarea estimata fara TVA: 5, 656, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 150000 lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 454/2007 privind repartizarea unor sume defalcate din transferuri de la bugetul de stat catre institutiile locale facute de MECT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare, cu precizarea partilor asociatilor sau subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Programul se va derula in etape, in functie de alocarea fondurilor de la buget.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificat de atestare fiscala; Certificat fiscal; Certificat constatator si de inmatriculare la ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind : cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;Balante de verificare la octombrie si noiembrie 2007;lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala la 31.12.2006 mai mari de 100%; bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - min.7500000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; dotare tehnica specifica; nr.mediu de angajati in ultimii 3 ani;asigurarea cu personal de specialitate; standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada executarii in ultimii 5 ani a unei lucrari in valoare de 1650000 euro sau a 3 lucrari in valoare totala de 2800000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S198-240113 din 13.10.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa; dovada achitarii documentatiei de atribuire; furnizare in termenul prevazut de OUG 34/2006 (max.4 zile)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2008 11:00
Locul: La sediul primariei orasului Odobesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
La sediul primariei oras Odobesti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str.Cuza Voda nr.8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/216 000, Fax: 0237/612 665
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 4541, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei orasului Odobesti
Adresa postala: Str.Libertatii nr.113, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625300, Romania, Tel.0237/675 224, Fax: 0237/676 590, Adresa internet (URL): www.primariaodobesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 17:43