Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SCOALA GENERALA CU 8 SALI DE CLASA, COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 18785/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUZA VODA (CONSILIUL LOCAL CUZA VODA)
Adresa postala: COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 807271, Romania, Punct(e) de contact: SEDIU PRIMARIE COMUNA CUZA VODA, Tel.0236 831437, In atentia: BOGDAN COSMIN BORS, Email: [email protected], Fax: 0236 831437, Adresa internet (URL): COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCOALA GENERALA CU 8 SALI DE CLASA, COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU CONSTRUIREA OBIECTIVULUI SCOALA GENERALA CU 8 SALI DE CLASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Scoala gimnaziala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: 661, 365EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 10% DIN VALOARE CONTRACT. SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA LA DATA SEMNARII CONTRACTULUI. PERIOADA DE GARANTIE C+M 3 ANI DE LA DATA EFECTUARII RECEPTIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL DE STAT. PLATA IN FUNCTIA DE FONDURILE ALOCATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA: CAZIER JUDICIAR SAU CERTIFICAT ECHIVALEN, FORMULAR A, NEINCADRAREA IN ART. 181: CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR FATA DE BUGETUL DE STAT SAU LOCAL, FORMULAR B. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI. DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI (BILANT CONTABIL VIZAT DE MFP, PENTRU ANII(2004, 2005, 2006). DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI. CIFRA MEDIE DE AFACERI TREBUIE SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 4.536.304.LEI SI 1.322.730. EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE CERTIFICATUL DE BUNA EXECUTIE PENTRU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI SI CARE VOR CONTINE VALORI CONTRACTAT, PERIOADA SI LOCUL EXECUTIEI LUCRARILOR, PRECUM SI MODUL DE INDEPLINIRE AL OBLIGATIILOR FATA DE BENEFICIARI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL CEL MAI SCAZUT
90%
Descriere:
2.
TERMENUL DE EXECUTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA PRIN VIRAMENT SAU NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIE COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE PRIN DELEGATIE A OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected]., Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CUZA VODA
Adresa postala: COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI, Localitatea: CUZA VODA, Cod postal: 807271, Romania, Tel.0236 831437, Email: [email protected], Fax: 0236 831437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer