Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Scoala generala nr. 1 Ardeoani, com. Ardeoani, jud. Bacau, Romania


Anunt de participare numarul 82082/13.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ardeoani (Consiliul Local Ardeoani)
Adresa postala: Com. Ardeoani, Jud. Bacau, Localitatea: Ardeoani, Cod postal: 607015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Diaconu, Tel.0234354000, Email: [email protected], Fax: 0234354122, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scoala generala nr. 1 Ardeoani, com. Ardeoani, jud. Bacau, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Ardeoani, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractu de lucrari pentru Scoala generala nr. 1 com Ardeoani, jud. Bacau. Locatia: in comuna Ardeoani, jud. Bacau. Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform volumelor Caiete de sarcini, lista de cantitati, planse. Lucrari de constructii: Scoala SP+P+IE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 669, 557RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare- 110000 lei. Forma de constituire a garantiei: scrisoare de garantie bancara, depunerea la casieria unitatii contractante al unui O.P.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, HG 1426/2006 cu finantare in transe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Documente care demonstraza neincadrarea in art. 181 din Ordonanta 34/2006: Declaratii semnate de reprezentatntul sau legal prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva- completare Formular 2-Sectiunea IV Formulare si Modele, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a inpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale - Bilantul contabil anual, anexele la acesta si balanta de verificare contabila pentru anul 2006 -2007-2008 vizat de Administratia financiara - copie legalizata, declaratie vizate de CAS, AJOFM, fond de risc insotite de dovada platilor efectuate la luna aprilie 2009, prin OP vizate de banca;Certificat de indicatori, in original, emis de Administratia Financiara, din care sa reiasa: - Cifra de afaceri, medie anuala pe ultimii trei anide minim 17.000.000 lei - Solvabilitatea patrimoniala pentru anul financiar 2008 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% (Formula de calcul: Capitaluri proprii/Total pasiv >30%)- Profitul anual, pe ultimii trei ani, media pe ultimii trei ani fiind pozitiva- Lichiditatea efectivatrebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008. Se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace(Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii in proportie de 50% din valoarea estimata.-original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista cuprinzand cel putin cinci contracte de lucrari .Ofertantul va prezenta o declaratie pe propie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani.Cerinta obligatorie: Lista cuprinzand subcontractantii SIAcordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarii
15%
Descriere:
3.
programul calitatii
10%
Descriere:
4.
garantia de executie pardoseli
5%
Descriere:
5.
garantia de executie tamplarie
5%
Descriere:
6.
garantia de executie instalatie electrica
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 13:00
Locul: La sediul Primarieicom. Ardeoani, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Cuza Voda Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ardeoani, jud. Bacau - compartiment Juridic
Adresa postala: com. Ardeoani, jud. Bacau, Localitatea: Ardeoani, Cod postal: 607015, Romania, Tel.0234354000, Email: [email protected], Fax: 0234354122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer