Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Scoala trei Sali de clasa loc. PADURENI , comuna OSESTI , judetul VASLUI


Anunt de participare numarul 36816/22.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: SAT OSESTI COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI, Localitatea: Osesti, Cod postal: 737390, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CHIRATCU, Tel.0235346317, Email: [email protected], Fax: 0235346319
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scoala trei Sali de clasa loc. PADURENI , comuna OSESTI , judetul VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat PADURENI
comuna OSESTI
judetul VASLUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cladire scoala , alimentare cu apa , retea apa rece , retea canalizare menajera , imprejmuire , sistematizare verticala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini (liste cantitati lucrari)
Valoarea estimata fara TVA: 858, 908.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
20000 LEI garantie de participare10% din valoarea contractului de lucrari - garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordine de plata vizate de banca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea
a) declaratia pe propria raspundere (formular A)
b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
c) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ( a impozitelor si taxelor catre stat cat si la autoritatile locale)
d) documente care dovedescinregistrarea/autorizarea de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Societatea sa nu fi avut pierderi in ultimii 3 ani
Bilanturile contabile , in copii lizibile , pentru anii 2004 , 2005 , 2006
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si economico-financiara
a) fisa de informatii generle
b) fisa de informatii privind experienta similara
c) 5 recomandari din partea altor beneficiary
d) declaratii care contin informatii privind dotarile specifice , utilaje , echipamentul ethnic , mijloace de transport si alte mijloace fixee) declaratii ce contin informatii cu privire la numarul de angajati (personal de executie- muncitori si personal ethnic de specialitate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proces-verbal de receptie de la ultima lucrare de constructii cladiriPrezentare generala (formular B2)Sustinere tehnica (se va prezenta lista subcontractantilor)Asigurarea calitatii lucrarilorExperienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau ordine de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2007 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Comunei OSESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STRAVOPOLES nr. 6, Localitatea: Sector 6 BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile dupa intocmirea raportului de procedura
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei OSESTI , judetul VASLUI
Adresa postala: sat OSESTI, Localitatea: OSESTI, Cod postal: 737390, Romania, Tel.0235/346317, Email: [email protected], Fax: 0235/346319
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer