Licitatie Publica - SCP apa calda de consum - 6 buc; SCP incalzire - 38 buc
Anunt de participare (utilitati) numarul 20853/26.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERV.INVESTITII, Tel.0232/237990-1115, In atentia: ING.GHEORGHE TUCA, Fax: 0232/237992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROU COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232/237990-1257, In atentia: ING.COVACIUC CRISTINA
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SCP apa calda de consum - 6 buc; SCP incalzire - 38 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CET IASI SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCP apa calda de consum - 6 buc; SCP incalzire - 38 buc
Oferta va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Toate echipamentele vor avea agrement MLPTL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231110-1 - Schimbatoare de caldura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se va face pe intreaga cantitate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 380, 000 si 423, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA .Garantia de produs: min.24 de luni de la receptia calitativa, dar nu mai mult de 30 luni de la livrare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat notarial inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-form.12A.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG34/2006.
Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (orig. sau copii legalizate).Certificat constatator emis de ORC, de pe linga Tribunalul Judetean.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil de an vizat si inregistrat de organele competente si situatii financiare anexe.
2.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului din ultimii 3 ani-form.20.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de: 1250000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cu incheierea a 3 contracte de furnizare produse similare, cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu 210000 lei-form.12D.
2.Certificatul eliberat conform SR EN ISO 9001/2001.
3.Chestionar de evaluare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12862/25.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau cu OP in cont nr.RO25 RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 10:30
Locul: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte conditii cu caracter tehnic: fisa tehnica, manual de utilizare, sistem de sigilare, instructiuni pentru instalare si montaj, instructiuni pentru exploatare, masuri specifice de tehnica securitatii muncii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR.A.PANU NR.25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA-SERV.JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 08:44