Licitatie Publica - Scule de manevra, scule de instrumentatii si freze
Anunt de participare (utilitati) numarul 139818/18.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Sos. Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: D-na Ghindoc Milica, Tel. +4 0269805134, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Scule de manevra, scule de instrumentatii si freze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Garii nr. 7, Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sculele ce urmeaza a fi achizitionate se vor folosi in procesul tehnologic specific operatiilor de reparare a sondelor de gaz de catre formatiile de lucru ale sucursalei noastre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43612000-6 - Piese pentru utilaje de sonde de extractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- pentru Lotul nr. 1 , ,Elevatori??: 28 buc
- pentru Lotul nr. 2 , ,Broaste cu pene, set bacuri si garnituri pene??: 153 buc.
- pentru Lotul nr. 3 , ,Racorduri de siguranta??: 20 buc.- pentru Lotul nr. 4 , ,Dornuri pentru instrumentatie??: 8 buc.- pentru Lotul nr. 5 , ,Freze cilindro-tronconice??: 32 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 615, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar.de par.: Lot 1:2.000 lei;Lot 2:7.000 lei;Lot 3:1.000 lei;Lot 4:500 lei, Lot 5:1.300 lei.Ofert, care depune oferta pt.toate loturile va constit. gar.de particip.ca suma a gar.aferente fiecarui lot ofertat.Per.de val. a gar. pt.par.este de 90 de zile de la data limita de primire a of., iar data la care se face echivalenta leu/alta valuta.In cazul subcontractarii, gar. de par.se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie de oricare dintre membrii asocierii in numele asocierii.Forma de constituire a gar. pentru part.: Docum.care atesta constituirea Gar. de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la data stabilita pt.deschiderea ofertelor, in original.Gar. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R.Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par. trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 ? Formular 11. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art.278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din garantia de participare in val. de pt.L1:1.033, 71 lei, pt L2:3.546, 66 lei si pt.L5:676, 26 lei.De asemenea autorit.contractanta are dreptul de a retine gar.de partcip., in cazul in care ofert.isi retrage oferta in per. de val. a acesteia;ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val.a ofertei;in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei. Va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie dupa cum urmeaza: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: ? Furnizorul va prezenta autoritatii contractante, in 5 zile lucratoare de la incheierea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele furnizorului. Suma initiala care se va depune de catre furnizor, va fi de 0, 5% din pretul contractului.- Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pt.facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, raportata la cursul mediu BNR/info europa pt fiecare an etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.contractelor de furnizare produse similare, executate in ultimii 3 ani, pentru fiecare lot de produse ofertat in parte, din care cate un contract in valoare de: pt. Lotul nr. 1 , ,Elevatori?? de minim 100.000 lei, Lotul nr. 2 , ,Broaste cu pene, set bacuri si garnituri pene?? de minim 300.000 lei, pt.Lotul nr. 3 , ,Racorduri de siguranta?? de minim 60.000 lei, pt.Lotul nr. 4 , ,Dornuri pentru instrumentatie?? de minim 28.000 lei, pt. Lotul nr. 5 , ,Freze cilindro-tronconice?? de minim 60.000 lei
Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art. 97^1 din HG 925)
Informatii privind Asocierea - DACA ESTE CAZUL Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai jos la informatii privind angajamentul ferm.
Certificat de asigurare a calitatii API Spec Q1 sau echivalent ISO 9001 in termen de valabilitate sau echivalent?pentru ambele loturi.Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii API Spec Q1 sau echivalentul ISO 9001 valabil la data deschiderii.In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, demonstrarea indeplinirii cerintei se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile si care sunt inregistrati in SEAP, conf.art.6 alin.(2) din HG 1660/2006.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei? pt.fiecare lot de produse in parte.Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP, simultan ofertantilor declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Etapa finala electronica se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore.In cazul in care, dupa incheierea rundei de reofertare electronica, se constata ca sunt clasati pe primul loc, doi sau mai multi ofertanti cu oferte cu preturi egale, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare, intr-un termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2012 10:00
Locul: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S. MEDIAS- Serviciul Contracte, Soseaua Sibiului nr. 5, Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, precum si reprez. imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili clasati pe primul loc au acelasi pret in lei, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul conform art. 256?2 alin.1, lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Serviciul Contracte
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +4 0269805156, Email: [email protected], Fax: +4 0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 15:47