Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Scule si Truse de Scule


Anunt de participare (utilitati) numarul 133538/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803198, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Scule si Truse de Scule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scule si Truse de Scule :
Truse scule ? Set chei fixe duble drepte in modul de spuma de polietilenaTrusa scule ? Set chei combinate in modul de spuma de polietilenaTrusa scule ? Set chei inelare dublu cotite in modul polietilenaTrusa scule ? Trusa capete chei tubulare si accesorii 12, 5mm(1/2?)Trusa scule ? Set scule electrician in husa tip mapaChei de piulite - Chei fixe forta (chei de bataie sau chei fixe de soc)Chei de piulite -Chei fixe duble drepte, chei reglabileTruse scule ? Set chei locas hexagonal in support de plasticScule - SurubelniteScule ? ClestiDiverse scule de mana ? Foarfeca de tabla universala, dispozitiv pentru taiat teava de cupru, punctator, dornScule ? DaltiScule ? Fierastraie de manaScule ? Pile si raspileScule ? CiocaneScule ? RuleteCutii metalice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44510000-8 - Scule (Rev.2)
30192200-3-Rulete (Rev.2)
44512000-2-Diverse scule de mana (Rev.2)
44512930-0-Portscule (Rev.2)
44512940-3-Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I Truse scule ? Set chei fixe duble drepte in modul de spuma de polietilena :350 seturi
Lot II Trusa scule ? Set chei combinate in modul de spuma de polietilena :350 seturi
Lot III Trusa scule ? Set chei inelare dublu cotite in modul polietilena :350 seturi
Lot IV Trusa scule ? Trusa capete chei tubulare si accesorii 12, 5mm(1/2?) :150 truseLot V Trusa scule ? Set scule electrician in husa tip mapa :120 seturi
Lot VI Chei de piulite - Chei fixe forta (chei de bataie sau chei fixe de soc) :560 bucati
Lot VII Chei de piulite -Chei fixe duble drepte, chei reglabile :1800 bucati
Lot VIII Truse scule ? Set chei locas hexagonal in support de plastic :150 seturiLot IX Scule - Surubelnite :3000 bucatiLot X Scule ? Clesti :1200 bucatiLot XI Diverse scule de mana ? Foarfeca de tabla universala, dispozitiv pentru taiat teava de cupru, punctator, dorn :600 bucati
Lot XII Scule ? Dalti :300 bucati
Lot XIII Scule ? Fierastraie de mana :150 bucati
Lot XIV Scule ? Pile si raspile :300 bucati
Lot XV Scule ? Ciocane :300 bucati
Lot XVI Scule ? Rulete :150 bucati
Lot XVII Cutii metalice :150 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 979, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.2% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte -respectiv : G1=2200lei, G2=2800LEI, G3=1800LEI, G4=2400LEI, G5=2000LEI, G6=2000LEI, G7=400LEI, G8=60LEI, G9=700LEI, G10=2000LEI, G11=200LEI, G12=140LEI, G13=100LEI, G14=100LEI, G15=150LEI, G16=40LEI, G17=300LEI ;MOd constituire: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, complectata in conformitate cu Form11, O.P. vizat de banca de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO 09 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias, orice alt instrument de garantare (prevederile art. 86/alin 1) din HG 925/2006 modificata. G.P. la lic. constituita in urma din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original)la deschiderea licitatiei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Auto. contr. are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentr.participare, ofert. pierzand suma constituita in oricare din urmatoarele: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
-ofertantul se incadreaza la prevederile 278^1 din OUG 34/2006, modificata.(PENTRU LOT 1 - 1100 LEI, PENTRU LOT 2 - 1400 LEI, PENTRU LOT 3 - 900 LEI, PENTRU LOT 4 - 1200 LEI, PENTRU LOT 5 - 1000 LEI, PENTRU LOT 6 -1000 LEI, PENTRU LOT 7 - 400 LEI, PENTRU LOT 8 - 100 LEI, PENTRU LOT 9 - 700 LEI, PENTRU LOT 10 - 1000 LEI, PENTRU LOT 11 - 200 LEI, PENTRU LOT 12 - 140 LEI, PENTRU LOT 13 - 100 LEI, PENTRU LOT 14 - 100 LEI, PENTRU LOT 15 - 150 LEI, PENTRU LOT 16 40 LEI, PENTRU LOT 17 -300 LEI, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA; -retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conf. cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autorit. contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata facturii in termen de 30/90 de zile de la inregistrarea acesteia la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea -Completare Formular 12A
2)Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.180-181 din Ordonanta)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Note:
-Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B
3. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.
Nota:
-Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.
-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa : Formular 12C
5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12 D.
6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata - Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69?1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E (persoana cu functie de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA Medias ?FLORIN COSMA Director General;Liviu Pintican Director General Adjunct;Radu Moldovan Director Economic;OLGA IDU Directia Juridica;Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare) a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC.
b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc.
b). Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
c). Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare achizitiei.b). Documente de conformitate a produselor.
c). Declaratie privind subcontractantul/subcontractan?ii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora siacordul acestuia/acestora.
Doc. de certificare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA Medias - SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare).Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara rezerve conditiile contractuale si termenii care guverneaza acest contract.Conditiile contractuale nu se negociazaParticiparea la proced.de atribuire este deschisa tuturor operat. econom. interesati, care indeplinesc cerintele legale de natura ec.si finan, tehnico-profesionala precum si celelalte cerinte solicitate de autorit. contractanta.Ofert.din categoria IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin doc de atribuire.Ptr.a beneficia de aceasta facilitate, ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta, formularele prevazute in anexa nr nr.1 la OUG nr.27/2006 pentru modif.si completarea Legii nr.346/2004, semnate de reprezentantul legal al ofertantului(de alta persoana autoriz.sa reprezinteofertantul). Operat ec.? pers. juridice straine? pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania. Asoc.formata exclusiv din opr.ec.incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri si a garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias - Directia Juridica
Adresa postala: C. I. Motas, nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer