Licitatie Publica - ?SCURGERI APE PLUVIALE SI ACCESE LA PROPRIETATI PE STRADA DOROBANTI SI TUDOR VLADIMIRESCU, LOCALITATEA HARMAN, COMUNA HARMAN, JUDETUL BRASOV?
Anunt de participare numarul 103860/12.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HARMAN
Adresa postala: str.PIETII nr.1, com.HARMAN, jud.BRASOV, Localitatea: Harman, Cod postal: 507085, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU POPENCU, Tel. 0268367221, Email: [email protected], Fax: 0268367144, Adresa internet (URL): wwwprimaria-harman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?SCURGERI APE PLUVIALE SI ACCESE LA PROPRIETATI PE STRADA DOROBANTI SI TUDOR VLADIMIRESCU, LOCALITATEA HARMAN, COMUNA HARMAN, JUDETUL BRASOV?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Dorobanti si str. Tudor Vladimirescu, localitatea Harman, comuna Harman, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?SCURGERI APE PLUVIALE SI ACCESE LA PROPRIETATI PE STRADA DOROBANTI SI TUDOR VLADIMIRESCU, LOCALITATEA HARMAN, COMUNA HARMAN, JUDETUL BRASOV?, conform caietului de sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?SCURGERI APE PLUVIALE SI ACCESE LA PROPRIETATI PE STRADA DOROBANTI SI TUDOR VLADIMIRESCU, LOCALITATEA HARMAN, COMUNA HARMAN, JUDETUL BRASOV?, conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: 282, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. poateachiz. lucr. suplim/adit. in lim. a 20%, conform art. 122i din OUG34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.600 leiGarantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., prin retineri succesiveIMM-uri beneficiaza de reducere 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau asociere (cu obligatia de legalizare ulterior) pentru depunere de oferte comune conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligiblitatea -formular 12 A
2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181- completare formular 12 B
3. Confirmarea privind plata plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si taxele locale prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a Certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabile la momentul deschiderii ofertelor ? in original sau copie legalizata
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la momentul deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are autorizate codurile CAEN pentru prestarea serviciilor si executia lucrarilor pentru care depune oferta.5. Certificat de inregistrare, copie
6. Declaratie privind calitatea.de participant la procedura -completare formular 12 C
7. Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare informatii generale si declararea cifrei medii de afaceri din ultimii 3 ani2.Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) 2009vizat si inregistrat de organele competente ? copie
3.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competentein tara respectiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 560.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani2.Declaratie privind utilajele
3.Declaratie personal4.Certificat care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent ? copie.
5.Certificat care atesta respectarea standardelor ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent - copie
6.Informatii privind subcontractantii ? completare formular 12 G
7.Informatii privind asocierea (daca este cazul: acord preliminar de asociere, Liderul asociatiei va fi confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire din partea celorlalti membri ai asociatiei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta 1 contract de executie lucrari similare executat in ultimii 5 ani, cu o valoare cel putin egala cu 84.000 lei. Se vor prezenta contractul de executie si actele aditionale corespunzatoare, procesul verbal de receptie, recomandarea de la beneficiarul lucrarii2. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal cheie: RTE- Se vor prezenta CVsi copie dupa atestate pentru RTE3. ofertantul sa detina in proprietate sau sa chirie: autobetoniera, buldoexcavator si sa aiba un contract cu o firma care detine statie de betoane - copii documente doveditoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executiea lucrarilor
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Garantia acordata lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Timpul de interventie in cadrul garantiei
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4140/12.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Hraman, str. Pietei nr. 1, localitatea Harman, comuna Hraman, jud. brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, observatori, si, dupa caz, alti reprezentanti ai autoritatii contractante, persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 600356, Romania, Tel. 02131047641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov, sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Eroilor Nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat ilegal sau de natura a cauza prejudicii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Harman
Adresa postala: str. Pietiei, nr. 1, Localitatea: Harman, Cod postal: 507085, Romania, Tel. 0268367221, Email: [email protected], Fax: 0268367144, Adresa internet (URL): www.primaria-harman.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2010 14:17