Licitatie Publica - SCURTE CU MESADA DIN COMPONEN?A UNIFORMEI DE POLI?IE
Anunt de participare numarul 142476/13.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: Directia de Logistica, Tel. +40 212082525, In atentia: Directia de Logistica, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCURTE CU MESADA DIN COMPONEN?A UNIFORMEI DE POLI?IE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.G.P.R.?str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucure?ti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 970, 960RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Semestrial, in func?ie de necesita?ile obiective ?i fondurile bugetare alocate pentru aceasta destina?ie. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: februarie ? mai 2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCURTE CU MESADA DIN COMPONEN?A UNIFORMEI DE POLI?IE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113490-0 - Bluze de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scurta cu mesada detasabila si guler, pentru barbati : min. 263 buc., max. :1.500 buc.
Scurta cu mesada detasabila si guler, pentru femei : min. 145 buc., max. :500 buc.
Estimari ale cant. min.?i max. ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent :
Scurta cu mesada detasabila si guler, pentru barbati : min. 100 buc., max. :1.500 buc.
Scurta cu mesada detasabila si guler, pentru femei : min. 50 buc., max. :500 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 970, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garan?iei de participare : lot 1 :14.000 lei, lot 2 :4.800 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garan?iei de participare : Garan?ia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai pu?in fila CEC sau numerar la casieria autorita?ii contractante. Cont I.G.P.R. garan?ii : RO57TREZ70005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garan?ia de participare constituita in alta valuta, data de referin?a a echivalen?ei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 : lot 1 :4.508, 22 lei, lot 2 :2.427, 40 lei. Cuantumul garan?iei de buna execu?ie :10% din pre?ul, fara T.V.A., al contractului subsecvent atribuit. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 1?in original.
Cerin?a 2: Neincadrarea in dispozi?iile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizi?ie: inspector general al Poli?iei Romane?chestor ?ef de poli?ie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general-chestor principal de politie PARVU DUMITRU, director al Direc?iei Financiare?comisar ?ef de poli?ie ?UICU CARMEN CAMELIA, director al Direc?iei Juridice?comisar ?ef de poli?ie RO?AN CALIN, director al Direc?iei de Logistica?comisar ?ef de poli?ie POPA CEZAR, ?ef Serviciu Achizi?ii Publice?subcomisar de poli?ie DRAGNEA MARIUS, ?ef SNMHAT?comisar ?ef MIHART ION, persoana responsabila pentru atribuirea contractului subcomisar de poli?ie FLOREA FLORINA.Cerin?a 3: Neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 3?in original.
Cerin?a 4: Neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 4?in original.
Cerin?a 5: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat (ANAF), care prezinta situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Cerin?a 6: Depunerea unui certificat constatator privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor locale, care prezinta situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizi?iei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane fizice/juridice straine :
2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original ?i traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Nivel minim de indeplinire a cerin?ei : pentru lotul 1 : min. 800 buc., pentru lotul 2 : min. 250 buc.
Mostra de produs :
- pentru lotul 1 :1 buc., marimea 52 II;
- pentru lotul 2 :1 buc., marimea 46 II;
Mostrele puse la dispozi?ie cu ocazia depuneri ofertelor, nu se restituie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare lista cu principalele livrari ?i certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru confirmarea livrarilor. Nivel minim de indeplinire a cerin?ei : pentru lotul 1 : min. 800 buc., pentru lotul 2 : min. 250 buc.Prezentare mostre de produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul LE: pre?ul unitar fara T.V.A./lot. Nu exista limite de imbunata?ire a ofertei. Nr. runde LE: 1 (una). Durata runda LE: 1 (una) zi (24 ore). Informa?iile care urmeaza a fi puse la dispozi?ia ofertan?ilor in cursul LE sunt: ?ofertan?ii pot vedea cea mai buna oferta?. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invita?iei de catre SEAP la adresa de po?ta electronica inregistrata in sistem ca adresa de contact. Informa?ii disponibile pentru conectare ?i inregistrare: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 13:00
Locul: I.G.P.R., str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei suplimentare de licita?ie electronic vor exista operatori economic cu pre? egal, pentru ofertele clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autorita?ii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al autorita?ii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL AL POLI?IEI ROMANE
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 11:31