Licitatie Publica - Scurte toamna - iarna LOT I si Manta ploaie pentru femei si barbati LOT II
Anunt de participare numarul 63614/13.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Jana, Tel.(021) 3102778, In atentia: Sef Serviciu DAAS, Email: [email protected], Fax: (021) 3102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Scurte toamna - iarna LOT I si Manta ploaie pentru femei si barbati LOT II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directiile Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale: Brasov, Bucuresti, Constanta, Cluj, Craiova, Galati, Iasi, Timisoara si Depozit ANV Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scurte toamna - iarna LOT I = 3350 bucati si Manta ploaie pentru femei = 1395 bucati si manta ploaie barbati LOT II = 1955 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18220000-7 - Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
18221000-4-Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scurte toamna - iarna LOT I = 3350 bucati si Manta ploaie pentru femei = 1395 bucati si manta ploaie barbati LOT II = 1955 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 2, 111, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.11.2008 pana la 18.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare: LOT I = 13400 lei si LOT II = 11725 lei; Scrisoare de garantie bancara de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin ATCPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formular 1; Declaratie privind incadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Certificate privind plata impozitelor si taxelor: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent certificatul trebuie sa fie valabil la data deschideriiofertelor.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.-Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator (in copie legalizata sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie) inclusiv fiecare subcontractor si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute.
-Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea Scrisorii de bonitate din partea entitatii bancare prin care ofertantii isi deruleaza tranzactiile financiare.
- prezentarea bilantului contabil la data de 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes cel putin un contract de furnizare de produse similare, in ultimii trei ani de la data depunerii ofertelor, cu participarea ofertantului la fiecare contract in parte de minim 600.000 Euro(LOT I=330.000 E si LOT II=270.000 E) sau echivalent min. 7000 buc.(LOT I=3700 buc si LOT II=3300 buc.) produse similare; Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurare a calitaii; Certificat de conformitate produs: prezentarea buletinelor deanaliza (rapoarte de incercari), actuale si in original, stampilate pe fiecare fila (emise pentru procedura de achizitie), cu precizarea ca ofertantul este beneficiarul probei analizate. Se vor prezenta analize de laborator pentru verificarea impemeabilitatii, cusaturilor dublate cu banda termoadeziva in puncte de solicitare maxima (cusaturi suprapuse).
-pentru candidatii romani: prezentarea de documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN- ISO 9001:2001 (sau echivalent) pentru ofertant, in cazul in care este producator.
-pentru candidatii straini: care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international; autorizare pentru livrarea produselor; alte autorizari specifice domeniilor de activitate;Schite tehnice: mostra de confectie, cate 1 buc. confectie produs (marimea 52 pentru scurta si manta ploaie pentru barbati, marimea 48 pentru scurta si manta ploaie pentru femei) executate conform Anexei nr. 7 si anexei nr. 9 din Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.907/06.10.2004.Informatii privind subcontractantii; Declaratie de acceptare a conditiilor contractulale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: Cost 12 lei, de la Serviciul DAAS, et. 5, cam. 14, cu imputernicire contra chitanta elib. de casieria ANV et. 2, orele 13, 00 - 15, 00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta stabilita ca fiind castigatoare va fi acea oferta admisibila a carei propunere tehnica raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate si a carei propunere financiara contine pretul cel mai scazut aferent fiecarui LOT supus procedurii de achizitie (pretul cel mai scazut aferent Lotului I si pretul cel mai scazut aferent Lotului II).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030082, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Str. Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021 315.58.58, Fax: 021 313.82.51
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 18:48