Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Se vor achizitiona 8 autobuze noi cu podeaua joasa


Anunt de participare (utilitati) numarul 141798/05.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ETA S.A. RAMNICA VALCEA
Adresa postala: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Maria Gogu, Tel. +40 250730951, Email: [email protected], Fax: +40 250730951, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Se vor achizitiona 8 autobuze noi cu podeaua joasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC ETA SA Rm. Valcea, strada Depozitelor nr.5
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 8 autobuze noi cu podeaua joasa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 8 autobuze noi cu podeaua joasa.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 638, 710RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 7980lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, conform OUG 76/2010, art.278-alin1, lit.c. Se poate constitui prin - a)Ordin de plata in contul SC ETA SA Rm. Valcea, RO61BRDE390SV01875903900 deschis la BRD Valcea, b)scrisoare de garantie bancara(Formular D), c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari document ce se va prezenta in original.Pentru ofertantii care depun garantia de participare in valuta, contravaloarea in lei se va calcula la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de buna executie - in procent de 3% din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui prin - a)scrisoare de garantie bancara (formularulD), b)instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce va fi prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie- declaratie privind eligibilitatea - Formularul A
Cerinta obligatorie-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formularul B
Cerinta obligatorie-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular F1 anexat prezentei la sectiunea formulare). Persoanele cu functie de decizie in organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt-Ec.Popescu Ion-dir. general, ec. Pantelimon Anda-contabil sef, cons. jr. Nicut Liliana, ing. Borza Florian-consilier tehnic, ing.Leca Viorel-sef sectie reparatii, ec. Gogu Maria-resp.achizitii publice, Iuliana Bunea-sef serv.achizitii publice Primaria Rm. Valcea.
Consilierii Locali- Amza Valeru, Boban Liviu, Bobanu Maria, Cocos Vasile, Constantinescu Cosmin, Craciunescu Grigore, Dobrete Florentina, Ene Gabriela, Gherghinaru Ion, Mihailescu Gheorghe, Nuica Ionut, Olteanu Marin, Pandurasu Adrian, Persu Mihai, Preda Maria, Pruteanu Bogdan, Tirdea Dumitru, Veteleanu Eusebiu, Voicu Marius, Virlan Eduard, Costinescu Bogdan.
Cerinta obligatorie-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F anexat prezentei la sectiunea formulare)
Cerinta obligatorie-se va prezenta certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul).
Cerinta obligatorie - se va prezenta certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatilor la bugetul consolidat de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul). Cerinta obligatorie- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca activitatea care corespunde obiectului contractului poate fi desfasurata de ofertant.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta autoritatii contractante pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata in situatia in care initial au fost prezentate in forma copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta de catre ofertantul participant cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea sa din cel mult ultimii 3 ani.
Se vor admite ofertantii cu cifra de afaceri medie globala pe cel mult ultimii 3 ani de minim 11.270.000 lei.
Se vor prezenta rezultatele exercitiilor financiare pe cel mult ultimii 3 ani, respectiv formularul , ,contul de profit si pierdere, ,. Conversia leu/euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta de catre ofertantul participant cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea sa din cel mult ultimii 3 ani.
Se vor admite ofertantii cu cifra de afaceri medie globala pe cel mult ultimii 3 ani de minim 11.270.000 lei.
Se vor prezenta rezultatele exercitiilor financiare pe cel mult ultimii 3 ani, respectiv formularul , ,contul de profit si pierdere, ,. Conversia leu/euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va face dovada livrarii de autobuze noi, efectuate in cel mult ultimii trei ani.Se va completa formularul C1 anexat documentatiei de atribuire. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr o declaratie a ofertantului pe propria raspundere.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane pe care ofertantul se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului, potrivit cerintelor din caietul de sarcini.Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste confirmarea produsului cu cerintele tehnice si garantia acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va face dovada livrarii de autobuze noi, efectuate in cel mult ultimii trei ani.Se va completa formularul C1 anexat documentatiei de atribuire. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr o declaratie a ofertantului pe propria raspundere.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane pe care ofertantul se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului, potrivit cerintelor din caietul de sarcini.Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste confirmarea produsului cu cerintele tehnice si garantia acestora.
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Term de livr - zile calendaristice
5%
Descriere:
3.
Performante motor - val max a raportului intre puterea max in CP si masa totala autoriz
5%
Descriere:
4.
Perioada de garantie- in luni
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 12:00
Locul: Sediul SC ETA SA rm. Valcea, strada Depozitelor nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire si membrii comisiei de evaluare a ofertelor depuse.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de pret. Oferta care va avea pretul cel mai scazut va fi desemnata ca fiind cistigatoare. In cazul in care se constata ca si preturile sunt egale, se va solicita reofertarea in plic inchis pentru departajarea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile, incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ETA SA Rm. Valcea
Adresa postala: Rm. Valcea, strada Depozitelor nr.5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250730951, Email: [email protected], Fax: +40 250730951
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2013 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer