Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sectie completa de radioterapie externa si brahiterapie cu accesorii


Anunt de participare numarul 109842/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala:  Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410469, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Poinar, Tel. 0259267903, Email:  [email protected], Fax:  0259267903, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sectie completa de radioterapie externa si brahiterapie cu accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul aurotitatii
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sectie de RADIOTERAPIE EXTERNA SI BRAHITERAPIE (proiect ?la cheie?) (Accelerator liniar multifunctional de energie maxima 15 si/sau 18MV 1 buc, Simulator 1 buc, Computer plan tratament = 10 buc, Sistem computerizat de comunicare, comanda si control 1 buc, Sistem de dozimetrie 1 buc, Sistem de imobilizare 2 buc, Sistem complet de tratament cu brahiterapie 1 buc), conform caietului de sarcini atasat in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33151000-3 - Aparate si accesorii de radioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie, furnizare si punere in functiune: Accelerator liniar multifunctional de energie maxima 15 si/sau 18MV 1 buc, Simulator 1 buc, Computer plan tratament = 10 buc, Sistem computerizat de comunicare, comanda si control 1 buc, Sistem de dozimetrie 1 buc, Sistem de imobilizare 2 buc, Sistem complet de tratament cu brahiterapie 1 buc, conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 000, 000 si 18, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 350000 lei constituita conform descrierii din documentatia de atribuire, garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati fara legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. - formularul nr.2, In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180/181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, Se vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-fara debite, 1.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , - copie semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. copia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu;(copia dupa bilantul contabilva fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.)2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie mai mare sau egala cu 4.250.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse similare furnizatein ultimii 3 ani formular - 5? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de achizitie publica), contracte similare, avand ca obiect produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri
Pentru dovedirea acestei solicitari, operatorul economic va prezenta: - copiile contractelor incheiate declarate, pentru a fi luate in calcul la indeplinirea conditiilor de mai sus, insotite de recomandari ? (Formularul 7) din partea beneficiarilor, din care sa reiasa in mod obligatoriu calificativul Foarte Bine.
Fisa privind experienta similara? Formular 6Prin contract similar se intelege un contract care are ca obiect ? livrare, instalare de echipamente de radioterapie, punere in functiunesi constructie de buncar (departament radioterapie sau similar).3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO , EN sau echivalent ? copie semnata si stampilata
Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
4.Se solicita informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.
5. Se solicita informatii privind dotarea tehnica de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de achizitie publica), contracte similare, avand ca obiect produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare insumata mai mare sau cel putin egala cu 4.250.000 euro fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de constructie, amenajare a spatiului, de livrare si punere in functiune a echipamentului
35%
35
Descriere:
3.
service post garantie
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11822/18.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Bihor
Adresa postala:  Str.Parc Traian, nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se trimit la CNSC si/sau in instanta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Municipal "Dr.Gavril Curteanu" Oradea
Adresa postala:  Str.C.Coposu, nr.12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410469, Romania, Tel. 0259/267903, Email:  [email protected], Fax:  0259/267903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2010 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer