Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SECVENTIALIZATOR DE ADN PENTRU PROGRAMUL HU ? RO


Anunt de participare numarul 133345/25.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Adresa postala: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Florica Cocaina, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 256201976, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII "LOUIS TURCANU"
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SECVENTIALIZATOR DE ADN PENTRU PROGRAMUL HU ? RO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII "LOUIS TURCANU"
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SECVENTIALIZATOR DE ADN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 588, 291.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de :5.883 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire al garantiei de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, situatie in care respectivul inscris va fi atasat in SEAP. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge constestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 5.883 lei, retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu dispozitiile legislatiei privind achizitiile publice Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE; fonduri UE - program de cooperare transfrontaliera Ungaria - Romania
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Formularul 2 va fi insotit de :
A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele,
si
b. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele,
B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau
d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.
(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Cerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9; Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare la data de 30.06.2011 vizat si inregistrat la organele competente in conditiile art. 185 din OUG 34/2006 modificata si completata. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impussi prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009.
Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului nr 4 - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR
LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Louis Turcanu" - pediatrie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "LOUIS TURCANU"
Adresa postala: Str. I. Nemoianu nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 25620169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer