Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SEDIU BIROU VAMAL BUCURESTI II


Anunt de participare numarul 67916/03.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Boros, Tel.3102977, Email: [email protected], Fax: 3102977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIU BIROU VAMAL BUCURESTI II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Soseaua de centura a municipiului Bucuresti (oras Bragadiru)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii si instalatii pentru cladiri noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii de cladiri
Valoarea estimata fara TVA: 15, 654, 046RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 160000 lei-garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat prin Trezoreria municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere -- se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12B;
-certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul statului la data de 31.10.2008 - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; sau
-autorizatie de functionare/altele asemenea; sau
-documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular B2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul va face dovada caa realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 40000000 lei;
-Scrisoare de bonitate de la banca.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile;
-Informatii privind personalul tehnic;
-Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular 12F-ofertantul va face dovada ca a executat cel putin un contract de lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decit 4500000 lei sau 3 contracte de lucrari similare, in valoare totala egala sau mai mare decit 7500000 lei;
-Formular 12H;
-Formular 12I;
-Formular 12G;
-Formular 12J.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1607 RON
Conditii si modalitate de plata: -pe baza de solicitare scrisa la autoritatea contractanta, cu numerar sau prin virament
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.02.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 13:00
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: strada Matei Millo, nr. 13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.3155858, Fax: 3138251
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer