Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SEDIU CAPITANIE ZONALA GIURGIU


Anunt de participare numarul 58577/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241616229
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SIGURANTA NAVIGATIEI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIU CAPITANIE ZONALA GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos. Portului nr. 1 , GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este pentru executarea unei cladiri de birouri. Cladirea are 2 tronsoane . Tronsonul de Nord are regim de inaltime parter. Tronsonul de Sud are regim de inaltime P+1 si partial P+2 .Lucrarile au fost contractate in anul 2006 si in anul 2007 s-a reziliat contractul din vina executantului . Lucrari au fost executate numai pe tronsonul de sud : fundatii , placa cota 0 si stalpi parter .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala a terenului este de 2.860, 61 mp.Aria construitaa cladirii este de 560, 00 mp. Aria desfasurata este de 1.100, 00 mp. Pe terenul ramas liber de 2.340, 61 mp vor fi realizate circulatii auto , alei pietonale , parcaje , spatii verzi .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare 30.000 lei.- Garantia de buna executie 10% din valoarea contractata .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sau subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa certificatul de inmatriculare , antreprenorul general va avea ca specific al activitatilor derulate lucrari de constructiide cladiri , declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 , certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorla bugetele locale si de stat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , criterii de calificare : plafon pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 5.000.000 lei/1.389.000 euro , lichiditate generala >100%, solvabilitate >30%, bilantul contabilla 31.12.2008 vizat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- plafon pentru lucrari similare cladiri administrative si social culturale 1.700.000 lei / 472.000 euro (din 3 contracte de lucrari similare)
- ofertantii vor face dovada ca au asigurate echipamentele si utilajele necesare executarii lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se solicita la ANR , Serviciul Investitii A.P., fax 0241/61.62.29.Plata se poate face cash sau cu OP in contul ANR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 12:00
Locul: CONSTANTA , sediu ANR , Incinta Port nr. 1 , etaj IX , Serviciul Investitii A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare in limita fondurilor alocate.- Daca ofertantii vor depune contestatii ce vor fi respinse de CNSC , ANR isi rezerva dreptul de a uza de prevederile art. 2561din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.42, Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900153, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in termen de 5 zile de la data luarii le cunostinta a obiectului supus contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241/616104, Fax: 0241/616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer