Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sediu Capitanie Zonala Giurgiu


Anunt de participare numarul 40766/18.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241601996
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sediu Capitanie Zonala Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: soseaua Portului nr.1 Giurgiu , jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza lucrari de executare a unei cladiri cu 2 tronsona. Tronsonul de nord cu regim de inaltime parter, tronsonul de sud cu regim de inaltime P+2 etaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala a terenului este de 2.860, 61 mp. Aria construita a cladirii este de 560, 00mp. Aria desfasurata ete de 1.100, 00mp.Pe terenul ramas liber de 2.340, 61 mp vor fi realizate circulatii auto , alei pietonale , parcaje , spatii verzi.Lucrarile au fost contractate in anul 2006 si in anul 2007 s-a reziliat contractul din vina executantului.Lucrari s-au executat la tronsonul de sud , partial la tronsonul de nord : fundatii, placa cota 0 si stalpi parter.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia pentru participare in valoare de 30.000 lei (15.000 lei pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat dupa castigarea ofertei si stabilirea liderului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Copie dupa Certificatul de inmatriculare , antreprenorul general va avea ca specific al activitatilor derulate cao CAEN 4521-constructii civile, declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general considerat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , criterii de calificare : plafon pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani 5.000.000lei/1.425.000 euro , plafon pentru lucrari similare cladiri administrative si social culturale 1.700.000 lei/485.400 euro, lichiditate >100%, solvabilitate >30%, bilantul la 31.12.2007 vizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: cash , ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2008 12:00
Locul: sediu Capitanie Zonala Giurgiu , str. Portului nr.1 , cladire Gara Fluviala APDF , jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii cmisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare similare in limita fondurilor alocate. 2. Daca se vor primi contestatii ce vor fi respinse de CNSC , autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 256 indice 1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Traian, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900153, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a obiectului supus contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic ANR
Adresa postala: Incinta Port Constanta , nr. 1 , cladire ANR , etaj IX , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.40241616124/int 115, Fax: 40241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2007 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer