Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sediu CERET Craiova, modernizare garaje existente si parcare sediu administrativ ST Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 5134/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str.Brestie, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0351.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei. nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sediu CERET Craiova, modernizare garaje existente si parcare sediu administrativ ST Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se solicita a se executa lucrari de desfiintare a celor 5 garaje existente, lucrari pentru refacerea si repararea elementelor ce compun garajul care ramane in functiune, lucrari de construire a sediului CERET care va fi o cladire P+3E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sediu CERET Craiova, modernizare garaje existente si parcare sediu administrativ ST Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 2, 019, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii pentru participare 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare surse proprii CN Transelectricamodalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente din care sa rezulte ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, document de atestare a formei de inregistrare ca persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 4000000 lei, lichiditatea generala mai mare sau egala cu 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare sau egala cu 30%
se va prezenta copie de pe ultimul bilant contabil inregistrat la forurile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lucrari similare executate in ultimii 5 ani cu valoare mai mare sau egala cu 700000 lei, insotita de certificari de buna executie, informatii despre personal, informatii privind masurile de protectia mediului, informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente, informatii privind subcontractantii, sistemul de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii sT Craiova, str. Brestei, nr.5 sau cu OP in contul RO 21RNCB 0134 0416 5271 0001 BCR suc. Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2007 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.3310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251.307.119, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer