Licitatie Publica - SEDIU JUDECATORIE FALTICENI
Anunt de participare numarul 89102/21.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Punct(e) de contact: LUXITA MARGARETA IACOB, Tel.0230531032, In atentia: IACOB LUXITA MARGARETA, Email: [email protected], Fax: 0230531032, Adresa internet (URL): luxita iacob, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIU JUDECATORIE FALTICENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Suceava, Municipiul Falticeni, str. Republicii, f, n,
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie , ,la cheie" a obiectivului de investitii "Sediu Judecatorie Falticeni"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de lucrari: conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 108, 460RON
II.2.2) Optiuni
Da
Negociere fara anunt cf.art.122/.lit.j/OUG 34/2006.Garantie buna executie-36 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2009 pana la 15.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 60000 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 7% din pretul total al contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite - Ministerul Justitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere cf. art. 44 din O.U.G 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- certificate fiscale eliberate de organul de administrare fiscala/de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii admistrativ teritoriale;
- certificat constatator eliberat de ORC;
- certificat de inregistrare ca pers. juridica emis de ORC;
- traducere legalizata dupa documentele care dovedesc forma de inregistrare pt. persoane fizice/juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- bilanturile contabile aferente anilor 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de min. 21.000.000 lei (4.895.447 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune;
- declaratie privind personalul tehnic de specialitate;
- declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
- recomandari cu calificativul "foarte bun" din partea a doi beneficiari pt. lucrari similare;
- certificat ISO 9001 privind managementul calitatii(inclusiv programul calitatii propus pt. lucrarile aferente obiectivului "Sediu Judecatorie Falticeni"- lista cuprinzand subcontractantii si datele de recunoastere ale acestora, insotita de acordurile de subcontractare;
- acord contractual de executie de lucrari;
- certificat ISO 14001 sau document echivalent;
- certificat ISO 18001 sau document echivalent;
- declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada incheierii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare si care a avut o valoare, fara TVA, egala sau mai mare decat 3.600.000 lei(839.220 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va avea etapa finala de licitatie electronica ce se va realiza intr-o singura runda , de 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2134/DEFA/14.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 11:00
Locul: Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr. 62, cam. 337
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, alte persoane interesate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus, Nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230522296, Fax: 0230522296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Economico Financiar si Administrativ al Curtii de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230531032, Email: [email protected], Fax: 0230531032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 15:13