Licitatie Publica - "Sediu pentru Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud"
Anunt de participare numarul 87514/28.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Adresa postala: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420008, Romania, Punct(e) de contact: Miresan Elena, Tel.0263231250, Email: [email protected], Fax: 0263211444, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Sediu pentru Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bistrita, str. Ion Ratiu nr. 5, Jud. Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea in totalitate a lucrarilor de constructii conform proiectului si caietului de sarcini intocmite de sc p-delta srl cluj napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic intocmit de sc p-delta srl Cluj Napoca si a caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 165, 591RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 50.000 rongarantia de buna executie in valoare de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formulare 12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 12 B
- Declaratie privind integritatea morala a ofertantului - completare formular 13 A
- Declaratii privind calitatea de ofertant - completare formular 12 C
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare Formular 20
- Bilantul contabil intocmit la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 8.000.000 lei ( inclusiv TVA )si echivalentEuro pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va completa formularul 12 F - Fisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.- Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formular 12 I, inclusiv CV urile acestora si atestarile
- Declaratie cu privire la utilajele aflate in proprietate sau in inchiriere, completare formular 12 H
- completareFormular 13 B
- Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile Specificatiilor tehnice din caietele de sarcini- Completare Formular 13 C
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma valorilor contractelor pentru lucrarile similare executate sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 6.000.000 lei.Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara recomandari din partea beneficiarului si procesele verbale de receptie (preliminara sau finala).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5178/X/6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 10:00
Locul: sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud, Bistrita, str. Liviu Rebreanu, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati ai autoritatii contractante, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerului Finantelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str. Alba Iulia nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420010, Romania, Tel.0263213528, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic PICCJ
Adresa postala: Str. Libertatii nr. 14 sect. 5 etj. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0213193833, Fax: 0213193833, Adresa internet (URL): www.mpublic.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 15:37