Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sediu Primarie


Anunt de participare numarul 4364/06.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HANGU
Adresa postala: comuna Hangu, judetul Neamt, Localitatea: Hangu, Cod postal: 617240, Romania, Punct(e) de contact: GAVRIL LUPU, Tel.0233257501, Email: [email protected], Fax: 0233257524, Adresa internet (URL): www.primariahangu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sediu Primarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Hangu, com.Hangu, jud.Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unei cladiri in regim D+P+1E+M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire in regim D+P+1E+M
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 760, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 8.000 RON Garantie de buna executie 10%din valoarea contractului; Se accepta scrisori bancare de garantie;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local Transferuri de la bugetul de stat; Nu se acorda avansuri; Platile pe baza de deviz si se va conveni daca se vor face lunar sau pe faze de executie;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Operatorul economic (ofertantul) trebuie sa prezinte dosarul sistemului propriu de management a calitatii lucrarilor (manualul calitatii) certificat conform ISO 9001, inclusiv lista laboratoarelor autorizate si dosarul sistemului propriu de management al mediului certificat conform ISO 14001.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane a caror activitate principala este Lucrari de Constructii, inclusiv lucrari de arta : 1-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului pe care trebuie sa fie inscris ca activitate principala (conform cod CAEN) 4521- Lucrari de Constructii, inclusiv lucrari de arta (copie).2-Statutul societatii din care sa rezulte activitatile secundare (conform cod CAEN): 4511-, 4522- 4523 4531- 4533;3-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale , formular din sectiunea IV -Ofertantul va prezenta cifra de afaceri anuala pe anii 2004, 2005, 2006. -Cifra de afaceri medie anuala (media aritmetica pe anii 2004, 2005, 2006). 2. Ofertantul va prezenta bilantul contabil din anii 2004, 2005, 2006 (copii).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afacere medie anuala mai mare de 10.000.000 RON ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: 1-o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani; 2-informatii referitoare la personalul special pentru asigurarea controlului calitatii; 3-informatii referitoare la personalului de conducere si personalul angajat; 4-o declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice . 5-lista subcontractantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta minim 3 lucrari finalizate si receptionate de valoare mai mare decat oferta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei Hangu;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 10:00
Locul: Sediul primariei -sala de consiliu ;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii tuturor ofertantilor, avand asupra lor acte de identitate si imputernicire din partea entitatilor pe care le reprezinta;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr 38 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 107201, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Hangu
Adresa postala: loc.Hangu, com.Hangu, jud.Neamt;, Localitatea: Hangu, Cod postal: 617240, Romania, Tel.0233/257501, Email: [email protected], Fax: 0233/257501, Adresa internet (URL): www.primariahangu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer