Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SEDIU SALA CONSILIU GALATI MUNICIPIUL GALATI, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 108736/30.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  StradaEroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  SIMION PAULA ELENA, Tel. 0236468060, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIU SALA CONSILIU GALATI MUNICIPIUL GALATI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: MUNICIPIUL GALATI, JUDETUL GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SEDIU SALA CONSILIU CNFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata totala fara TVA este de 5.119.234 lei din care Organizare de Santier 23.868 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC ATASAT
Valoarea estimata fara TVA: 5, 119, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare: 52.000 lei-viram bancar/instrument de garantare emis de o societ bancara/de asigurari-garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii de elig 1A , 1B, priv neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1C
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru-emise de organismele competente din tara, cu valab la data de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - emise de organismele competente din tara, cu valabilitate la data de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata
-Certificat de atestare privind plata obligatiilor la fondul de mediu ? emis de AFM valabil la data depunerii ofertelor-copie legalizata
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (in original/copie legalizata)-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului-copie legalizata.
-Autorizatie de functionare/echivalente-Persoane juridice/fizice straine -documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de activitate include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei in traducere legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil bilanturile contabile la 31.12.2009 si la 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie legalizata-obligatoriu pentru fiecare asociat,
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani -Cerinta minima : media cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare decat 10.200.000lei (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul), Fisa de informatii generale
-Asigurarea lucrarii- DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE privind incheierea asigurarii lucrarii in cazul castigarii procedurii
-Informatii privind bonitatea comerciala si bancara: o scrisoare de bonitate/adeverinta C.I.P.(Centrala Incidentelor de Plata) emisa de o banca comerciala in original, care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P.) in ultimele 24 de luni /adeverinta C.I.P.(Centrala Incidentelor de Plata) care sa ateste ca nu figureaza in evidentele acestei Institutii cu incidente de plata majore in ultimele 24 de luni-conditie eliminatorie- in cazul asocierii fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acest criteriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani-Form 4
- Formular 5: Fisa experienta similara: Indepl si finaliz in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost executia de lucrari de natura similara, cu o valoare insumata de minim5.000.000 lei fara TVA. Orice Fisa ref la un contract cu un beneficiar/client din Romaniasa fie insotita de copia legalizata a contractului, de PV de receptie la terminarealucrarilor sau de PV de receptie finala in copie legaliz si de recomandarea in copie legal(Formular 6) din partea beneficiarului/clientului respectiv (in cazul unei asocieri conditia este indepl prin cumul).-Decl cu utilaje, instalatii, echip tehn
?Minim dotarea tehnica proprie/inchiriata/contracte/angajamente de furnizare :
-schela metalica tubulara;
-masina de prelucrat otel beton (taiat, indreptat si indoit), atestata ICECON
-panouri cofrag modulare tip doka, peri sau echivalent (nu se accepta panouri de cofrag din tego, scandura, OSB ), cu accesoriile aferente.
-cilindri compactori atestati ICECON sau similar;
-excavator prevazut cu sistem de monitorizare tip GPS 3D atestat ICECON sau similar;
-buldozer prevazut cu sistem de monitorizare tip GPS 3D atestat ICENON sau similar;
-finisor de asfalt atestat ICECON sau similar;
-termocontainer de asfalt atestat ICECON sau similar;
-pompa de beton atestata ICECON sau similar;
-statie de betoane amplasata la maxim 100 de km de lucrare cu Autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata, atestata ICECON sau similar;
-statie de asfalt amplasata la o distanta de maxim 100 km de lucrare cu Autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata, atestata ICECON sau similar;
-laborator de gradul II pentru beton si asfalt
-autobetoniere
-autocamioane
Se considera dovezi:
-facturi de achizitie/licente de transport
-rapoarte de inspectie tehnica;
-dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pe intreaga perioada de derulare a contractului de achizitie publica (contracte de inchiriere/leasing)
Actele privind dotarea cu utilajele si echipamentele se vor prezenta in copii legalizate(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Inf privind personalul tehnic si de asig calitatii: declaratii pe proprie raspunderecu efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani, Decl pe proprie raspundere privind asig cu personal, responsabili tehnici cu executia, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (domeniul XI-lucrari speciale de fundatii si I-constructii civile si industriale) angajati ai ofertantului/contract de prestari serv cu ofertantul cu decl de disponib pe perioada derularii contr;
-responsabil cu calitatea in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contr de prestari servcu ofertantul cu decl de disponib pe perioada derularii contr;
-sudori autorizati ISCIR PEHD, angajati ai ofertantului/contract de prestari servcu ofertantul cu decl de disponib pe perioada derularii contr;Se vor atasa copii legalizate dupa atestatele solicitate si copii dupa cartile de munca.Se vor atasa CV-urile semnate ale pers de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabilului cu asigurarea calitatii (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul )Alte autorizari specifice : -Certificat (CE) pentru controlul productiei in fabrica eliberat de un organism notificat, pentru mixturi asfaltice -fotocopie legalizata.-ANRGN tip EDI, instalatii utilizare gaze naturale;
-ANRE tip B-0, 4KV pentru executarea de lucrari electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiuni de 0, 40KV-ISCIR PT C11/2003, montarea , punerea in functiune si repararea sistemelor de automatizare in centralele termince;
-ISCIR PT C4/1-2003, montarea si repararea recipientelor metalice sub presiune;
-ISCIR PT C9, instalare, montarea, punere in functiune si reparare cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune ?P=300KW, Tmax=110?C;Autorizarile solicitate vor putea fi prezentate de ofertant sau de subantrepenorii declarati.Standarde/echivalente : Certificat ISO 9001/2008 ; Certificat ISO 14001/2005; SR OHSAS 18001/2007-copii legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executiei lucrarilor
35%
Descriere: DE=(Dmin/Dn)x35, 0
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28.09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetului Galati -Srada Domneascanr.56-Bloc Cristal Etaj 1-Biroul licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Galati
Adresa postala:  Str. Brailei nr.153, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800201, Romania, Tel. 0236.460.333, Email:  [email protected], Fax:  0236.460.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETULUI GALATI-COMPARTIMENTUL LICITATII
Adresa postala:  Str. Eroilor nr.7, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 0236.468.060, Email:  [email protected], Fax:  0236.468.060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer