Licitatie Publica - SEDIUL ADMINISTRATIV PENTRU OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA CLUJ
Anunt de participare numarul 19530/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj
Adresa postala: str. Alexandru Vaida Voevod, nr.53, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400436, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Merca, Tel.0264431666, In atentia: Maria Suarasan, Email: [email protected], Fax: 0264541640
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Cadastru si publicitate imobiliara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIUL ADMINISTRATIV PENTRU OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Alexandru Vaida Voevod, nr.53, Localitatea Cluj - Napoca, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructie pentru edificarea noului sediu al Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj - D+P+3E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 800, 000 si 8, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 50.000 RON;Garantia de buna executie - 10%, fara TVA, din valoarea contractului, conf. doc. atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, conform prevederilor HG nr. 1210/2004, republicata, art.6(7) si art.16(1)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Periodada de garantie a lucrarilor: 24 de luni de la semnarea Procesului Verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Contractul se considera finalizat la semnarea Procesului Verbal de receptie finala.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea masurilor de protectia muncii;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, clasificare pe coduri CAEN, Extras din statutul Societatii privind obiectul de activitate, cu indicarea documentului legal privind raporturile juridice, Copie Certificat Unic de Inregistrare, pentru persoanele juridice romane si echivalente pentru persoanele juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2005 si 31.12.2006
Scrisore de bonitate bancara;
Informatii generale;
Declaratie de asumare a obligatiei de a incheia polita de asigurare pentru riscul profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solvabilitatea mai mare sau egala cu 30%gradul de indatorare mai mic sau egal cu 50%lichiditatea mai mare sau egala cu 100%cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani minim 5.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrarari efectuate in ultimii 5 ani;
Lista du utilajele si echipamentele;
Efectivul mediu anual al angajatilor si al cadrelor de conducere;
Asigurarea sistemului calitatii, recomandari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract realizat in anul 2006 cu valoarea de 30% din viitorul contract, insotit de certificari de buna executie;CV-uri pentru responsabilii cu executarea si controlul lucrarilorCertificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau in contul cod IBAN RO85TREZ2165025XXX013577, al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Cluj Napoca, Str. Alexandru Vaida Voevod, nr.53, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire srisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea locatiei se poate face, prin solicitare scrisa, in perioada 25.06.2007 - 29.06.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, et.4, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr.2-4, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/596110, Fax: 0264/595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA CLUJ - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Alexandru Vaida Voevod, nr. 53, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400436, Romania, Tel.0264/431666, Email: [email protected], Fax: 0264/541640
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 15:45