Licitatie Publica - SEDIUL I.S.J. SI C.C.D. (REST DE EXECUTAT) GIURGIU
Anunt de participare numarul 89726/29.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: STR. PORTULU NR.17, GIURGIU, JUD.GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 0892, Romania, Punct(e) de contact: GOGOASA IONICA, Tel.0246214537, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.isjgiurgiu.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIUL I.S.J. SI C.C.D. (REST DE EXECUTAT) GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Bucuresti, nr.54, Giurgiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari de constructie sediul ISJ si CCD ( rest de executat)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor depune oferte pentru intregul volum de lucrari solicitat, nu se accepta oferte partiale
Valoarea estimata fara TVA: 4, 862, 039RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 49000 lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare prevazut de legislatia in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privin eligibilitatea
-certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
-certificat privind plata taxelor catre bugetul local
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
-certicat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii bancare de solvabilitate
-bilantul la 31.12.2008
-inf.generale-declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate
-decl.referitoare la studii/pregatire
-decl.la efectivele medii
-decl, referitoare la utilaje
-ISO 9001, ISOO 14001, ISO 18001, ISO 8000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 11:00
Locul: Giurgiu, str.Portului, nr.17-n Sediul I.S.J. -Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare de documente ce nu este in format electronic, nu poate fi atasat prezentului anunt.Caietul de sarcini ( proiectul lucrarii) se poate ridica gratuit de la sediul ISJ Giurgiu, str.Portului , nr.17 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310642, Email: [email protected], Fax: 021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191649, Email: [email protected], Fax: 0213191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256, alin.(1)din OUG 34/2006, modificata cu OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR GIURGIU- OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str.Portului, nr.17, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 08375, Romania, Tel.0246214537, Email: [email protected], Fax: 0246213986
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 10:56