Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Segregarea si actualizarea sistemului informatic pentru gestionarea masurilor delegate din axa II PNDR


Anunt de participare numarul 99963/15.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010115, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Ivascu, Tel. 021-310.16.29, In atentia:  Catalin Ivascu, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura
Adresa postala:  Bulevardul Carol I nr. 17, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Crsitina Gavrila, Tel. +4021. 305.49.76, In atentia:  Cristina Gavrila, Email:  [email protected], Fax:  +4021. 3054803, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Segregarea si actualizarea sistemului informatic pentru gestionarea masurilor delegate din axa II PNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, ROMŽIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Optimizarea si flexibilizarea fluxului de lucru pentru masurile delegate din axa II PNDR, prin crearea unui modul informatic distinct la nivelul APIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212331-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Imbunatatirea selectiei pentru controlul pe teren aferenta masurilor delegate din axa2 PNDR (conform art.12 din Reg. (CE) 1975/2006, precum si crearea de raportari pentru realizarea previziunilor financiare)
II. Efectuarea de Calcul plati separat pentru AXA 2
III. Implementarea unuiflux de autorizare platiseparat pentru fiecare masura dinaxa 2 (LFAsi agromediu) care sa cuprinda etapele corespunzatoare procedurii de autorizare; gestionarea debitelor din ecoconditionalitate
IV. Semnatura electronica se urmareste ca fiecare expert care intervine pe fluxul de lucru sa aibe la dispozitie o semnatura electronica, aceasta fiind integrata la nivelul modulului informatic ce urmeaza a fi dezvoltat.
V. Crearea de noi functionalitati privind plata in avans(Include modificarea inControl Administrativ astfel incat controlul administrativ sa poata fi efectuat chiar daca dosarul se gaseste in status 7 - Deschis repartizat pentru controlul pe teren)
VI. Stabilirea cursului de schimb pentru masurile delegate din axa 2 in conformitate cu REG. (CE) 1913/2006 si REG. (CE)883/2006
VII. Crearea de noi functionalitati privind raportarea, monitorizarea si previzionarea cheltuielilorpentru masurile delegate din axa 2VIII.Modificari SVAP pentru masurile delegate din axa 2
Valoarea estimata fara TVA: 4, 473, 415.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie ?valoare de 10% fara TVA din valoarea contractului, ?favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national. Modalitatile de plata sunt specificate in Documentatia de Atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este ?stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara;
- Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele ?care autoritatile fiscale colecteaza si CAS).
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati ?Certificatul Constatator si pentru persoanele ?uternicite (unde este cazul) ce semneaza declaratiile referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea – Formular 5 si Declaratie, completata ?conformitate cu Formularul 6.
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 anib)Prezentarea bilantului ?egistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare (2006), 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici ?reuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 1.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari ?heiati (2007, 2008, 2009).In situatia in care anul 2009 nu a fost incheiat din punct de vedere financiar pana la termenul limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare media cifrei de afaceri a anilor 2006, 2007 si 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 – Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani2. Formular nr. 9 – Detalierea contractelorPentru fiecare contract mentionat ?Formularul 8 si pentru care se completeaza Formularul nr. 9, se vor atasa documente suport (copii dupa contracte sau recomandari, precum si alte documente care sa ateste finalizarea contractului – spre exemplu: rapoarte finale aprobate, documente de receptie, documente contabile etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul contractului; tipul serviciilor/ activitatilor prestate; perioada ?care s-a realizat contractul; valoarea contractului.
3. Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalent pentru ofertant.
4. Formularul 10 – Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului
5. Curriculum vitae (CV) respect? Formularul 11;
6. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 12, semnata ?original;
7. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate ?CV, relevante pentru proiectul ?cauza;
8. copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata ?CV si durata de lucru ?domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii ?reuna) a finalizat, ?ultimii 3 ani ?liniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect/ contract de prestari servicii de proiectare, dezvoltare si implementare de solutii informatice complexe (care au inclus fluxuri delucru, baze de date si aplicatii web-based si au urmat cel putin fazele de analiza a cerintelor, proiectare, dezvoltare si implementare) cu cel putin 500 de utilizatori.B. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii ?reuna) a finalizat, ?ultimii 3 ani ?liniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de prestari servicii de proiectare, dezvoltare si implementare de solutii informatice complexe (care au inclus fluxuri delucru, baze de date si aplicatii web-based si au urmat cel putin fazele de analiza a cerintelor, proiectare, dezvoltare si implementare), la care participarea acestuia a fost ?valoare cumulata de cel putin echivalentul a500.000 euro (se va lua ?considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3).C. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii ?reuna) a finalizat, ?ultimii 3 ani ?liniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect/ contract care au inclus instruirea a cel putin 250 de utilizatori ai unui sistem informatic.D. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.E. Expertii cheie (conform Fisei de date a achizitiei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/4/S/10/021
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 14:00
Locul: Sediul APIA, Bulevardul Carol I nr. 17, sector 2, Bucuresti, Tel: 021.305.49.76
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant ?uternicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor – CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.83; 021/319.51.81; 021/319.51.80; 021/319.16.74, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care ?considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica si Leader – Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021.310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  021.310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer