Licitatie Publica - SEMNALIZARE RUTIERA - 2007, ETAPA 1, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 14859/17.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: MIHAELA BERINDE, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
organizatorul procedurii: Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2-4, etaj 5, cam. 506 A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514545, int. 130, In atentia: Berinde Mihaela, Fax: 0244-511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2-4, intrarea D, parter, cam.66, registratura, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEMNALIZARE RUTIERA - 2007, ETAPA 1, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: drumurile judetene ale judetului Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare si montare indicatoare rutiere si parapeti metalici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1292 buc indicatoare si 984 ml parapet
Valoarea estimata fara TVA: 92.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15.000 lei, garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca e cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat(la 30.04.2007) si bugetul local la trim I 2007 (originale sau copii leg);certificat constatator emis de ORC(original sau copie leg);Certificat Inregistrare Fiscala (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006;
fisa de Informatii Generale; Fisa informatii privind experienta similara(inclusiv contract, PV receptie si recomandare vizata ISC; Recomandari din parta altor beneficiari/clienti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista cu echipamente tehnice;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; grafic de executie, contract insusit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria CJP, Ploiesti, B-dul Republicii nr. 2-4, et. 2-4, et. 2, cam 206 sau in contul CJP nr. RO23TREZ52124510220XXXXX la Trez. Ploiesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Directia Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali/persoane imputernicite ale operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova, Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2-4, et 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545, int. 286, Email: [email protected], Fax: 0244/511611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 08:23