Licitatie Publica - SEMNALIZARE RUTIERA 2008, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 57604/03.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.514545, int.130, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul judetean Prahova
Adresa postala: Bd. Republicii nr.2-4, et.5, cam.506A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Bucur Ruxanda, Tel.0244 514545 int.130, Email: [email protected], Fax: 0244 511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul judetean Prahova
Adresa postala: Bd. republicii nr.2-4, parter, intr.D, cam.66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Bucur Ruxanda, Tel.0244 514545 int.167, Email: [email protected], Fax: 0244 511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEMNALIZARE RUTIERA 2008, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene ale judetului Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare si instalare: indicatoare rutiere, stalpi, parapeti si vopsit parapeti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare si instalare: indicatoare rutiere, stalpi, parapeti si vopsit parapeti - Conform caietului de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 636, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 6000 lei-( constituita prin scrisoare de garantie)Garantie de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitare; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 in ordonanta; 3. Certificate constattoare privind achitarea taxelor la bugetul local si de stat, valabile la data deschiderii; 4. Certificat de inregistrare firma; 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului valabil;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale; 2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de exeperienta similara , insotita de copie dupa contractul nominalizat, procesul verbal de receptie si recomandarea beneficiarului; 2. Recomandari din partea altor beneficiari; 3. Declaratie privind dotarile tehnice; 4. Declaratie privind personalul; 5. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 6. Contractul de lucrari model insusit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Consiliului judetean Prahova, cam.206, in urma unei solicitari scrise transmisa pe fax 0244 511611 sau mail [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 10:00
Locul: Consiliul judetean Prahova, Ploiesti, bd. Republicii nr. 2-4, et.4, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 522445, Email: [email protected], Fax: 0244 522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Prahova, Directia juridic, contencios si administratie locala
Adresa postala: bd. Republicii nr.2-4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244 406700, Email: [email protected], Fax: 0244 529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 14:33