Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Semnalizare rutiera verticala din Municipiul Brasov (intretinerea, repararea si confectionarea indicatoarelor de circulatie, stalpilor de sustinere, consolelor si a stalpilor de delimitare acces)


Anunt de participare numarul 119079/09.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268 416550, In atentia:  GRIDEAN ADRIANA, MANZU CONSTANTIN, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Semnalizare rutiera verticala din Municipiul Brasov (intretinerea, repararea si confectionarea indicatoarelor de circulatie, stalpilor de sustinere, consolelor si a stalpilor de delimitare acces)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MINICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Semnalizare rutiera verticala din Municipiul Brasov (intretinerea, repararea si confectionarea indicatoarelor de circulatie, stalpilor de sustinere, consolelor si a stalpilor de delimitare acces), conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
34992200-9-Indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caietul de Sarcini precizeaza care sunt conditiile tehnice si modul in care se va desfasura activitatea de semnalizare rutiera verticala din Municipiul Brasov (intretinerea, repararea si confectionarea .
Valoarea estimata fara TVA: 16, 935, 483.87RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru aplicarea art.122 lit.j din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 170.000 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindsituatia personala a operatorului economic; Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta;) Declaratie de independenta si impartialitate;Certificat privind impozitele si taxele locale; Certificat de atestare fiscala; Certificat ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la30.06.2010 inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Informatii referitoare la personalul de conducere;ISO 9001 sau echivalent ISO 14001 sau echivalent;OHSAS 18001 sau echivalent.- Agrementul tehnic si Avizul tehnic, in original, copie legalizata sau conform cu originalul;
- Agrementul tehnic si Avizul tehnic, in original, copie legalizata sau conform cu originalul;
- Acordul producatorului foliei reflectorizante ? in original, copie legalizatasau conform cu originalul.
Fiecare ofertant va prezenta la data deschiderii ofertelor comisiei de licitatie cate un indicator rutier ca mostra, conform documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in valoare de 1.000.000 lei fara T.V.A;3 autoutilitare dotate cu: generator 3 buc, pickamer 3 buc, 3 truse TSL dotate cu masini de gaurit, burghie diverse dimensiuni, chei fixe, tubulare, ciocane, patent, surubelnite etc, 3 kituri pentru sudura la fata locului (cabluri, masti de sudura, si clesti speciali), diverse unelte: cazmale, maturi, galeti etc.-indicatoare de orientare si conuri de protectie.atelier cu toate dotarile tehnice necesare;sediu sau punct de lucru in Municipiul Brasov;dispecerat non-stop;1 inginer coordonator ? reprezentantul prestatorului1 responsabil cu executia ? cu studii superioare1 proiectant pentru realizarea planurilor de organizare a circulatiei rutiere (sau colaborare cu o firma de specialitate)1 inginer constructor1 maistru6 lacatusi3 mecanici utilaj1 mecanic auto1 electrician auto2 vopsitori1 zidar4 conducatori auto
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, B-DUL EROILOR NR. 8, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, OFERTANTII SI IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, fara a depasi 3 (trei) ani de la atribuirea contractului initial conform art.122 lit.j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile.Pentru anul 2011 se va deconta suma de 2.500.000 lei cu T.V.A inclus.Pentru ofertele care vor fi prezentate intr-o alta moneda, cursul de referinta este 1 Euro= 4, 13 lei din data de 04.04.2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer