Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Separatoare telecomandate tripolare de exterior 24 kV in montaj orizontal, 24 kV/400A/200A cu cam de stingere de 200A fara CLP, inclusiv cutie de comanda si control si echip pt conducere de la dist


Anunt de participare (utilitati) numarul 134447/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-energie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 32405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi 146-150 Registratura, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu, Fax: +40 32405298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Separatoare telecomandate tripolare de exterior 24 kV in montaj orizontal, 24 kV/400A/200A cu cam de stingere de 200A fara CLP, inclusiv cutie de comanda si control si echip pt conducere de la dist
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul EON Moldova Distributie din Iasi, Vaslui, Neamt, Botosani, Suceava, Bacau conform comenzii de aprovizionare
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 755, 606.25 si 3, 022, 425RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim un contract subsecvent; cantitatea estimata minima este de 28 buc; cantitatea estimata maxima 114 buc; cea mai mare val a contr subsecv este de 3022425 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Separator telecomandat tripolar de exterior, 24 kV in montaj orizontal, 24 kV/400A/200A cu camera de stingere de 200 A fara cutit de legare la pamant(CLP), inclusiv :
- cutie de comanda si control
- echipament pentru conducerea de la distanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214110-3 - Separatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Separator telecomandat tripolar de exterior, 24 kV in montaj orizontal, 24 kV/400A/200A cu camera de stingere de 200 A fara cutit de legare la pamant(CLP), inclusiv :
- cutie de comanda si control
- echipament pentru conducerea de la distanta
cantitatea minima estimata 28 buc
cantitatea maxima estimata a primului contract subsecvent114 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 755, 606.25 si 3, 022, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30250RON (pt IMM 15125 RON). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 6802, 43leifara TVA(calculat conform litera b). 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata contractului .Modul de constit a gar de buna exec: -prin succesive din fact prezentate Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completariprin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC;Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Popa Vasile, Ciobanu Marius, Stelian Buliga, Loredana Temneanu4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantilor acordului cadru, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 6044850 lei (pt IMM 3022425 lei)
Conversia leu valuta se va face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
Ofertantul va face o prezentare a companiei care sa cuprinda cel putin urmatoarele date: adresa, sediul sucursalelor (daca este cazul), birourile vanzari si departament clienti, un istoric si date privind compania; o descriere privind caracteristicile, produsele si practicile ofertantului referitor la produsele solicitate . Daca ofertantul este o companie internationala se va avea in vedere si datele privind filiala / reprezentanta din Romania (daca exista).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, de natura celor descrise in Caietul de Sarcini. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme efectuarea livrarilor in valoare de cel putin valoarea celui mare contract subsecvent: 3022425 lei -Produsele cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la livrari partiale, receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate ;
Declaratie care sa contina informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pt per de garantie acordata echipamentului si pt personal calificat in vederea instruirii cu privire la modul de utilizare )
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; conf art.193 din OUG34/2006-in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen livrare
20%
Descriere: Componenta tehnica. Numar puncte pentru factorul de evaluare ?termen de livrare?= 20 puncte Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a) pentru termen de livrare fixat - 15 zile se acorda punctajul maxim alocat ( 20 puncte) b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (numar zile fixat / numar zile ofertat(n)) x punctajul maxim alocat, unde: numar zile ofertat(n) = numarul de zile a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Oferte cu termene de livrare mai mici decat cel fixat nu se puncteaza suplimentar. Ofertantii cu termen de livrare mai mare de 30 de zile vor fi descalificati.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In lic el va fi config doar pretul. Punctajul pt term de liv va fi calculat dupa prima runda de neg de la sediul AC. AC va invita la etapa fin lic el toti of.care au depus of admisibile la prima etapa a proc.Durata rundei de lic el.va fi de: 1zi lucratoare - 1 runda.AC nu va incepe lic.el.mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii inv.La lic el. au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP.Of.pot vedea cea mai buna of.-da;Of. pot vedea nr.de partip inscrisi la lic.-nu;Lic.se prelungeste automat in cazul modif. clasamentului-Da;Se va utiliza pasul de lic.el.-Da.Val.proc a pasului de lic. este de 0, 25% din val est de 3022425 lei, configurabil de catre AC la definirea lic.el.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 11:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de oferta cu pretul cel mai scazut.Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405998, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer