Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Separator ulei T4 si platforma betonata in statia Smardan


Anunt de participare (utilitati) numarul 119908/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Punct(e) de contact:  Sucursala de Transport Constanta-Serviciul Comercial, Tel. 0241 607 505, In atentia:  Maria Balta, Email:  [email protected], Fax:  0241 607 550, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Separator ulei T4 si platforma betonata in statia Smardan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia de transformare 400/110 kV Smardan, situata pe teritoriul administrativ al comunei Smardan, judetul Galati.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare separator ulei de tip gravitational si platforma de depozitare din beton armat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru toate categoriile de lucrari conform proiectului tehnic si detaliilor de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 189, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.800 lei ; garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a ofertantului ;Cerificate constatoare care demonstreaza ca operatorul economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor , taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit . Certificatele trebuie sa fiein termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (se vor prezentain originalsaucopie legalizata);certificat constatator eliberat de ORC;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(ptr.persoane fiz/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala decat300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind resursele tehnice (utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice)necesarerealizarii contractului.
Declaratie privind resursele de persona(informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut, in specialpentru controlul calitatii;informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta anexat CV-urile aferente;asigurarea cu personal de specialitate: specialist cu studii superioare de specialitate, constructii civile, sau drumuri si poduri care va indeplini functia de sef de lucrare;informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani; asigurarea unui specialist atestat de MDRT (MLPAT, MLPTL) ca ?Responsabil tehnic cu executia?, domeniul de atestare I ?Constructii civile, industriale si agrozootehnice?, in conformitate cu prevederile Legii Nr. 10/1995 privind calitatea in constructii-se va prezenta in copie atestatul si legitimatia vizata la zi pentru acest specialist.
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Certificarile de buna executie indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locatia lucrarilor si precizarea daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Nivel minim: cel putin un contract sau mai multe a carorvaloare cumulata sa fie mai mare sau egala decat 150.000 lei, insotite de certificarile de buna executie aferente.Declaratie privind subcontractantii si asociatii(daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei;Nu se vor dezvalui informatii privind numarul de participanti la licitatia electronica sau noile preturi.Etapa finala se desfasoara intro singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DA-1188
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 13:00
Locul: CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare sireprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta-Serviciul juridic
Adresa postala:  bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Tel. 0241 607 518, Fax:  0241 607 550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer