Licitatie Publica - SEPCI
Anunt de participare numarul 48680/04.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia: d-lui Vaduva Mitica, Email: [email protected], Fax: 3163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEPCI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 798, 093.69RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia minim un contract subsecvent pe anul 2008 si minim unul pe 2009, in functie de alocarea fondurilor bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza sepcute din tercot si sepci din stofa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18443340-1 - Sepci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim sepcuta din tercot cu cozoroc ofiteri :595 buc.; sepcuta din tercot cu cozoroc agenti :4778 buc.; sapca din stofa pentru iarna comisari :200 buc.; sapca din stofa pentru iarna inspectori :296 buc.; sapca din stofa pentru iarna agenti :1579 buc.; sapca din stofa pentru vara comisari: 300 buc; sapca din stofa pentru vara inspectori; 321 buc; sapca din stofa pentru vara agenti; 1722 buc;maxim sepcuta din tercot cu cozoroc ofiteri :1500 buc.; sepcuta din tercot cu cozoroc agenti :10000 buc.; sapca din stofa pentru iarna comisari :500 buc.; sapca din stofa pentru iarna inspectori :550 buc.; sapca din stofa pentru iarna agenti :3000 buc.; sapca din stofa pentru vara comisari: 500 buc; sapca din stofa pentru vara inspectori; 550 buc; sapca din stofa pentru vara agenti;3000 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 798, 093.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lotul I- 1.000 lei;lotul al II- lea-3.000lei-scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului-scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj; certificat privind taxele si impozitele locale, certificat constatator - in original; autorizatie de functionare/ altele echivalentein termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, in original sau copie legalizata; certificat de inregistrare in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila), informatii generale despre firma privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, obligatii contractuale in desfasurare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea cifrei de afaceri medii anuale, pe ultimii 3 ani- valoare cel putin egala cu : lotul 1:100.000 lei ; lotul 2:300.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: listaprincipalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile de produsese confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; recomandari (acte constatatoare emise conform HG 1337/2006) din partea altor beneficiarise va prezenta cate o recomandare (act constatatator emis conform HG 1337/2006)pentru fiecare contract deprodusecare va fi prezentat in sustinerea capacitatii tehnice;standarde de asigurare a calitatii (documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel mult 3 contracte de furnizare avand ca obiect produse similare, a caror valoare cumulataeste egala sau mai mare cu: lotul 1:30.000 lei , lotul 2:100.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic cu carte de identitate si imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termenul limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.05.2008; cursul leu/ euro ce se va avea in vedere la elaborarea ofertelor va fi cel comunicat de B.N.R. in data de: 12.05.2008;raspunsurile la cererile de clarficari primite de la operatorii economici se vor publica pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Fax: 021-316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 11:51