Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Seringi si ace UF


Anunt de participare numarul 70998/22.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CUDRICI, Tel.0262-275904, Email: [email protected], Fax: 0262-275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Seringi si ace UF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean De Urgenta Dr. Constantin Opris Baia Mare , Str. George Cosbuc Nr. 31, Jud. Maramures, Cod Postal430031
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte cu valabilitate maxima 12 luni si livrari lunare, conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT.1 PACHET SERINGI SI ACE UFNECESAR ORIENTATIV LUNARPRODUS Cant.lunaraSeringi UF 2 ml cu ac 24700 bucati
Seringi UF 5 ml cu ac 37400 bucati
Seringi UF 10 ml cu ac 40000 bucati
Seringi UF 20 ml cu ac 23000 bucati
Seringi UF 50 ml cu ac 860 bucati
Seringi UF 50 ml fara ac 270 bucati
Ace UF G27 0, 40 x 25 1400 bucati
Ace UF G25 0, 50 x 16 700 bucati
Ace UF G25 0, 50 x 25 700 bucati
Ace UF G24 0, 55 x 25 100 bucati
Ace UF G23 0, 60 x 30 1670 bucati
Ace UF G23 0, 60 x 60 300 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 30 4140 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 40 3950 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 50 930 bucati
Ace UF G21 0, 80 x 4010280 bucati
Ace UF G21 0, 80 x 50 5650 bucati
Ace UF G20 0, 90 x 40 5400 bucati
Ace UF G20 0, 90 x 70 500 bucati
Ace UF G19 1, 10 x 30 400 bucati
Ace UF G19 1, 10 x 40 4300 bucati
Ace UF G18 1, 20 x 40 12150 bucati
Ace UF G14 2, 10 x 80 3610 bucatiLOT.2. SERINGA GUYON NECESAR LUNAR 330 BUCATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT.1 PACHET SERINGI SI ACE UFNECESAR ORIENTATIV LUNARPRODUS Cant.lunara estimata
Seringi UF 2 ml cu ac 24700 bucati
Seringi UF 5 ml cu ac 37400 bucati
Seringi UF 10 ml cu ac 40000 bucati
Seringi UF 20 ml cu ac 23000 bucati
Seringi UF 50 ml cu ac 860 bucati
Seringi UF 50 ml fara ac 270 bucati
Ace UF G27 0, 40 x 25 1400 bucati
Ace UF G25 0, 50 x 16 700 bucati
Ace UF G25 0, 50 x 25 700 bucati
Ace UF G24 0, 55 x 25 100 bucati
Ace UF G23 0, 60 x 30 1670 bucati
Ace UF G23 0, 60 x 60 300 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 30 4140 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 40 3950 bucati
Ace UF G22 0, 70 x 50 930 bucatiAce UF G21 0, 80 x 4010280 bucati
Ace UF G21 0, 80 x 50 5650 bucati
Ace UF G20 0, 90 x 40 5400 bucati
Ace UF G20 0, 90 x 70 500 bucati
Ace UF G19 1, 10 x 30 400 bucati
Ace UF G19 1, 10 x 40 4300 bucati
Ace UF G18 1, 20 x 40 12150 bucatiAce UF G14 2, 10 x 80 3610 bucatiLOT.2. SERINGA GUYON NECESAR LUNAR 330 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- - la LOT I- Pachet seringi si ace UF 3000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din venituri proprii. Termenul de plata: 60 de zile de la receptie. Nu se vor percepe penalitati si/sau dobanzi in cazul depasirii acestui termen.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul3 din sectiunea III- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul4 din sectiunea III.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii pana la 30.11.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii pana la 30.11.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia de utilizare sau Certificatul de inregistrare al produsului oferit, eliberat de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate, sau declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE- Certificat ISOpentru producator, sau document echivalent care sa ateste un sistem de management al calitatii-Mostre: 3 bucati din fiecare produs din pachet seringi si ace UF, si 1 bucata din seringa Guyon
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2009 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 10:00
Locul: sediul Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris Baia Mare, str. George Cosbuc, nr.31,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ( art 33/HG925)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA SECTIA CONTENGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262 275904, Fax: 0262 275904
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer