Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - serpentine PIP aferente turbina cu abur DSL 50MW


Anunt de participare (utilitati) numarul 14632/18.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: serviciul aprovizionare, Tel.0248216552, In atentia: Viorel IACOB, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
serpentine PIP aferente turbina cu abur DSL 50MW
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CET SUD PITESTI platforma ARPECHIM; gestiunea 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
schimbatoare de caldura (preincalzitor in circuitul regenerativ al turbinei) : serpentine PIP aferente turbina cu abur DSL 50MW ; se executa din teava de cazan OLT45 KIII ; STAS 3478-68; I 32x4mm sau similar , insotita de documente care sa dovedeasca similaritatea tevii prezentate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231110-1 - Schimbatoare de caldura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
serpentine dreapta PIP in cantitate de 372buc; serpentine stanga PIP in cantitate de 372buc
Valoarea estimata fara TVA: 223, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in valoare de 4464 RON garantie de buna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Furnizorul va executa obiectul contractului intr-un regim de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 cu respectarea instructiunilor de fabricatie , material , incercari , receptie, respectiv desenele de executie A-249-43 si A-249-44 ;conform instructiunilor A 4254-37 ICPET Bucuresti
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular 12A-Declaratie privind eligibilitatea; formular 12B-Neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUGnr.34/2006;Formularul 12C-Imputernicirea pentru persoanele care participa la deschiderea ofertelor;Certificate fiscale privind plata impozitelor locale si la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ;formularul3-Fisa de informatii generale; scrisoarea de inaintare -formularul 8;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil;declaratie privind cifra de afaceri globala in suma fixa, care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani in cuantum valoric de 66960lei pentru un contract sau 111600lei pentru 3 contracte cumulate formular 12D ;b) declaratie echipamentele tehnice ;formular 12H c) informatii personalul tehnic de specialitate de care dispune d) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: op sau numerar la casieria unitatii, pretul nu contine TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglemantarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-DUL Dinicu Golescu; nr.38 ; sectorul 1 , ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 021 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Termoficare 2000 S.A - oficiul juridic
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin , ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Tel.0248 222956, Email: [email protected], Fax: 0248 222965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer