Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serv consultanta pt elaborarea de proceduri, strategii si consiliere si serv implem sist videoconfer


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.712.000 RON

Castigatorul Licitatiei: SVASTA ICG S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 133826/07.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126226
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Magda Tudorache, Tel. +40 213037080, In atentia: Magda Tudorache, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Serv consultanta pt elaborarea de proceduri, strategii si consiliere si serv implem sist videoconfer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Audit Intern - Strada Eforiei nr.3 Sector 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari de servicii de consultanta pentru elaborarea de proceduri, strategii si consiliere si servicii implementare sistem videoconferinta conform celor mentionate in caietul de sarcini. Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 5 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern? ? cod SMIS 30244, respectiv pana la data de 22.08.2012, cu posibilitatea de extindere, cu maxim 6 luni, a perioadei de derulare a contractului(prin decalarea activitatilor si cu incadrarea in bugetul contractului), in cazul extinderii perioadei de implementare a proiectului.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
72212515-2-Servicii de dezvoltare de software pentru videoconferinte (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 712, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S53-086689din16.03.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3943702 Denumirea: Servicii consultanta elaborare proceduri, strategii si consiliere si implementare videoconferinta
V.1) Data atribuirii contractului 22.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SVASTA ICG S.R.L.
Adresa postala: Str. Poet Al. Macedonschi, Nr. 8, Ap.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010591, Romania, Tel. +40 213152500, Email: [email protected], Fax: +40 213152566, Adresa internet (URL): www.svasta.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6355318.76 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5712000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract e finantat prin proiectul ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern? - cod SMIS 30244, aprobat in baza Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, prin O.M.A.I. nr.39 din 22.02.2011.
VI.2) Alte informatii
CONTINUAREA DE LA PCT.III.2.3)A1 SI A2.-Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006.Documentele/contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Indiferent daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.NOTAActivitatile de consultanta pentru elaborarea de proceduri, strategii si consiliere si activitatile derulate pentruimplementarea unui/a doua sistem/sisteme de videoconferinta prestate de catre ofertanti care vor fi luate in considerare in procesul de evaluare sunt acele activitati care sunt asemanatoare cu activitatile principale ale viitorului prestator din cadrul prezentului contract, astfel cum sunt stabilite in Caietul de sarcini aferent prezentei achizitii.Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici respectivi a unui document de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer