Licitatie Publica - SERV DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE LUCRARI SI DOCUMENTATII CADASTRALE PT BUNURILE IMOBILE AFLATE IN ORADEA
Anunt de participare numarul 85087/24.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Marge Adina, Tel.0259/437.000, int.233, Email: [email protected], Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERV DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE LUCRARI SI DOCUMENTATII CADASTRALEPT BUNURILE IMOBILE AFLATE IN ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE LUCRARI SI DOCUMENTATII CADASTRALEPENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI) AFLATE INADMINISTRAREA CONSILIULUI LOCAL ORADEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE LUCRARI SI DOCUMENTATII CADASTRALEPENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI) AFLATE INADMINISTRAREA CONSILIULUI LOCAL ORADEA
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 5.000 lei. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat constatator emis de ORCemis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor; certificat de atestare fiscala emis de Primaria pe raza careia ofertantul are sediul si certificat de atestare fiscala emis de Primaria Oradea, valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul Local. Daca ofertantul nu are deschis rol fiscal la Primaria Oradea acesta va depune o declaratie prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.
-societatea va fi autorizata de catre A.N.C.P.I. (minim clasa a II-a), obtinut in conditiile Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, aprobat prin Ordinul ministrului administratiei publice nr.538/2001 completat prin Ordinul ministrului administratiei si internelor nr.687/2005, cu respectarea cerintelor specifice in Regulamentul de organizare si functionare a Ordinului Geodezilor si de exercitare a profesiei de geodez .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii: 2006, 2007 si 2008 din care sa rezulte faptul ca societatea nu a inregistrat pierderi pe parcursul anilor mentionati si/sau declaratie de la organul de fiscalitate pentru P.F.A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe anul 2008 sa fie cel putin egalacu 200.000 lei, valoare rezultata exclusiv din prestarea de servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentei proceduri;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul detine o minima experienta similara, concretizata prin executarea si finalizarea in ultimii 3 ani a unor lucrari similare cu o valoare totalamai mare sau egala cu 200.000 lei fara T.V.A. Aceste contracte vor fi insotite in mod obligatoriu de urmatoarele:
- copia contractului de achizitie publica;
- procesul verbal de receptie finala;
- recomandare din partea beneficiarului- lista cu personalul specializat disponibil pentru prestarea serviciilor, si prezentarea CV-urilor pentru acestia-informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii prezentului contract de lucrari, masuri care sa respecte in totalitate solicitarile prevazute in documentatia de atribuire in acest sens;
- contract incheiat cu un medic de medicina muncii, valabil la data deschiderii ofertelor;
- dotari tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 12:00
Locul: Sala Mare a Primariei Municipiului Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexata prezentului anunt.Pentru probleme tehnice persoana de contact este dl. Moldovan Radu - telefon 0259-437000, int223.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5 , ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - Valorificari Active
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1 , ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, int.233, Email: [email protected], Fax: 0259-436276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 12:52