Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - serv de rep schimb de cald mot diesel 12LDA28 si 6LDA28,respe transmisii hidra(LDH 0070-171/A)


Anunt de participare (utilitati) numarul 11789/25.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel.021/319.24.28, In atentia: sef serv achizitii Mihai VASILE, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
serv de rep schimb de cald mot diesel 12LDA28 si 6LDA28, respe transmisii hidra(LDH 0070-171/A)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 800 si 459, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparatie schimbatoare de caldura pt motoare diesel 12LDA28 si 6LDA28, resp transmisii hidraulice(LDH 0070-171/A)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
serv. rep pt: schimbator de caldu pt MD la LDE 2100 CP min 5-max 10, schimbator de caldu pt MD la LDH 1250 CP min 15-max 30, schimbator de caldu pt TH la LDH 1250 CP min 15-max 30,
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 800 si 459, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare total 2400 lei, respectiv lot1-400lei, lot 2-900lei, lot 3-1100lei., garantie de buna executie 5% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl privind eligibi, decl pe proprie raspun neincadrare art 181, cert consta oblig Buget de stat DGFP, cert priv pl taxe loc si imp, pers juridice rom -cert consta ORC, pers juridice straine -docum edific care sa dov o forma de inreg in conf cu prev legale din tara in care of este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006, decl priv cifra de af-inf generale, capacitatea financi, inf priv bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele serv prestate in ultimi 3 ani, of trebuie sa indepli cerintele OMT290/2000-OF PERS JURIDICE ROM sa aiba Autoriz AFER si CERTIFIC DE OMOLOG TEHN, OF PERS JURIDICE STRAINE certif sau alte doc emise de org abilitate.care sa ateste conf serv in conformit cu caietul de sarcini, decl pe proprie raspu ref la dot tehn de care dispune pt indeplin contr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar casieria SNTFC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 12:00
Locul: BRM, Piata Presei Libere nr. 1A, sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sect 3 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea: Buc, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Splaiul Independentei nr 6 sect 3 , , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea: Buc, Cod postal: 010878, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC
Adresa postala: Bdul Dinicu GOLESCU nr38 sect 1 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea: Buc, Cod postal: 010878, Romania, Tel.021/319.95.28int.122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer