Licitatie Publica - SERV DE RIDICARE, TRANSPORT, DEPOZITARE SI ELIBERARE AUTOVEHICULE SI REMORCI STATIONATE NEREGULAMENTAR PE DRUMURILE PUBLICE
Anunt de participare numarul 40466/10.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII, Fax: 0241/708195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
Adresa postala: STR ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII, Fax: 0241/708195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERV DE RIDICARE, TRANSPORT, DEPOZITARE SI ELIBERARE AUTOVEHICULE SI REMORCI STATIONATE NEREGULAMENTAR PE DRUMURILE PUBLICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RIDICAREA, TRANSPORTUL, DEPOZITAREA SI ELIBERAREA AUTOVEHICULELOR STATIONATE NEREGULAMENTAR PE DRUMURILE PUBLICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50118110-9 - Servicii de remorcare a vehiculelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IN FUNCTIE DE NR. AUTOVEHICULELOR SI REMORCILOR STATIONATE NEREGULAMENTAR
Valoarea estimata fara TVA: 349, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 2500 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDIT PRESTATOR SERVICIU -CONFORM PREVEDERILOR HCLM CONSTANTA 439/2007 SI ALE ART. 64 DIN OUG 195/2002 REPUBLICATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
AUTORITATEA CONTRACTANTA NU ESTE IMPLICATA FINANCIAR IN DERULAREA CONTRACTULUI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADREAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE CATRE STAT, CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE LOCALE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII REFERITOARE LA CALIFICAREA SI REGATIREA PROFESIONALA A PERSONALULUI IMPLICAT IN PRESTAREA SERVICILOR SI A PERSOANELOR RESPONSABILE CU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, NFRMATII PRIVIND UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: PE SUPORT DE HARTIE, PRINTR-O SOLICITARE SCRISA. PLATA IN NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2008 13:00
Locul: BD. TOMIS NR. 51 PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, OBSERVATORI UCVAP SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA MUN. CONSTANTA - DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBICA LOCALA - SERV JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR. 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.021/708145, Fax: 021/708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POATE DEPUNE CONTESTATIE IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT PE CARE CONTESTATORUL IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2007 11:09