Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serv proiectare si verificare doc teh-ec in cadrul proiect Moderniz Ambulat de Specialit Integrat in cadrul Sp Jud Urgenta Br


Anunt de participare numarul 73159/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub, DSIERI cam 132, 301, Tel.0239/619600 int 249, 217, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Mocanu Antoniu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serv proiectare si verificare doc teh-ec in cadrul proiect Moderniz Ambulat de Specialit Integrat in cadrul Sp Jud Urgenta Br
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru proiectul Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Brailain conformitate cu prevederile legale in vigoare.Activit presupune:
In cadrul Proiectului Tehnic se vor detalia solutiile de instalare pentruechipamentelece necesita montaj.Pentru instalarea si montajulechipamentelorcu Raze X se va realiza un proiect de catre un furnizor acreditat de servicii, in vederea autorizarii de catre Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor NucleareServiciul Verificator proiect va fi asigurat in cadrul obiectului contractului, de catre specialisti verificatori de proiecte atestati MDLPL, altii decat specialistii elaboratori ai proiectului, contravaloarea serviciului fiind asigurata de catre proiectant si evidentiata in oferta, in mod distinct.
Documentatia se va intocmi conform Ghidului Solicitantului din programul de finantare in cadrul ProgramulOperational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Elaborarea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor si acordurilor de specialitate;
-Elaborareadocumentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare, pentru toate fazele necesare de autorizare;
-Elaborarea proiectuluitehnic, a caietelorde sarcini sia detaliilorde executie pentru lucrarile de constructii;
-Elaborarea proiectului tehnic de montaj si instalare pentruaparatura medicala ce necesita montaj si dezafectarea celor existente;
-Elaborarea Documentatiilordeachizitie a contractelorde furnizare pentruaparaturamedicala de specialitate, aparatura de laborator, mobilier, birotica si alte dotari,
-Elaborarea devizului confidentialpentru Beneficiar-Verificareaproiectului tehnic-Asistenta tehnica pe intreaga durata de implementare a proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 827, 572.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant particip 8500 RON. Perioada valab garant partic 90 zile data deschid of Garant buna executie 10 % din val contrac
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007 - 2013 Axa priorit 3 - Imbun infrastr socDom major interv 3.1Reabil/modern echip infrastruc serv sanatateModern Amb Spec Integrat Sp Jud Urgenta Br
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legalize formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Form 12 A si 12 BCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similarecelor care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrisementiunicu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii.
Certificatul de inregistrare(C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului, copie stampilata si semnata "conform cu originalul "
de catre reprezentantul legal al ofertantului.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata.Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferentobiectului contractului. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani - se completeaza conformFormularului 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.482.000 lei.In cazul ofertei comune, indeplinirea conditiei de realizare a unei cifre medii anuale se poate face prin cumulul asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeazaFormularul 12E
Recomandari de la minim 2 beneficiari, din care cel putin o recomandareprivind realizareacontractuluide servicii de proiectare similare mentionate anterior.Declaratie referitoare la echipamentele specificede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciii - se completeaza conform Formularului 12H .Ofertantul trebuie sa prezinte o lista care sa contina un numar minim de echipamentespecifice ( dotarea tehnica ) :
- calculatoare (minim 2 buc), - plotere, imprimante (minim 1 buc), - copiator (minim 1 buc), licente pentru proiectare- minim 1 bucInformatii generale privind angajatii operatorului economic
- se va completa Formularul 12IOfertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal, asa cum se afla mentionat in Caietului de sarcini si cum este specificat mai jos:
1. Coordonator de proiect (arhitect, inginer)
2. Expert tehnicin constructii civile
3. Proiectantde specialitate (arhitect/inginer constructii civile)
4. Proiectant de specialitate structuri (inginer constructor)
5. Proiectant specialitateinstalatii electrice6. Proiectant specialitateinstalatii pentru constructii
7. Expert acreditat in protectie radiologica
8. Specialist in intocmirea devizelor9. Verificatori de proiecte autorizati MLPTL conform necesitatilor proiectuluic. Curriculum Vitae alpersonalului angajat in contract -Formularul 4
Se vor prezentacopii dupa diplomelementionate in CV si dupa documentul de autorizare.Personalul care nu este angajat permanent al ofertantului, va da o declaratie pe proprie raspundere, potrivit careiava indeplini obligatiileasumate prin contractul de colaborare pana la finalizarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul acestui contract- Formularul 5 - Declaratie disponibilitate
ISO 9001 :2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract de servicii de proiectare similare in valoare de 295.000 lei cu TVA sau 3 contracte de servicii de proiectare similare in valoare de 492.000 lei cu TVA, contractele prezentate in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 - 2013 Axa priorit 3 - Imbun infrastr socDom major interv 3.1Reabil/modern echip infrastruc serv sanatateModern Amb Spec Integrat Sp Jud Urgenta Br
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer