Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERV PUBLICE ONLINE DESTINATE CETATENILOR CONTRIB SI BENEF AI SIST PUBLIC DE PENSII SI DIN SIST ACC DE MUNC SI BOLI PROF


Anunt de participare numarul 126470/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Adresa postala:  Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020793, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE TANASE, Tel. 0213169281, Email:  [email protected], Fax:  0213169281, Adresa internet (URL):  www.cnpas.org, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERV PUBLICE ONLINE DESTINATE CETATENILOR CONTRIB SI BENEF AI SIST PUBLIC DE PENSII SI DIN SIST ACC DE MUNC SI BOLI PROF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Casa Nationala de Pensii Publice, Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuire contract de achizitie publica SERVICII PUBLICE ONLINE DESTINATE CETATENILOR, CONTRIBUABILI SI BENEFICIARI AI SISTEMULUI PUBLIC DE PENSII SI DIN SISTEMUL ACCIDENTELOR DE MUNCA SI AL BOLILOR PROFESIONALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII PUBLICE ONLINE DESTINATE CETATENILOR, CONTRIBUABILI SI BENEFICIARI AI SISTEMULUI PUBLIC DE PENSII SI DIN SISTEMUL ACCIDENTELOR DE MUNCA SI AL BOLILOR
Valoarea estimata fara TVA: 21, 367, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 214000 LEI COSTITUITA COF.PREVEDERILOR OUG 34/2006; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA TOTALA FARA TVA A CONTRACTULUI COSTITUITA COF.PREVEDERILOR OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale de stat si Fonduri Structurale (FEDR, prin PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Decl privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG 34/2006; Certif de inregistrare emis de ORC, copie certif pentru conform cu orig, cu semnatura si stampila.Certif constat eliberat de Ministerul Justitiei ? ORC; Certif de atestare fiscprivind plata oblig la bugetul de stat si a imp si taxelor locale valabile la data desch of ? orig sau copii conform cu orig.5. Cazierul fisc al op economic ofertant, valabil la data desch of ? original sau copie conform cu orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale . Decl privind cifra de afaceri din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) de cel putin 42.000.000 lei.Bilanturile contab af ex fin 2008, 2009, 2010, vizate si inreg de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelorprestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista principalelorfurnizari de produse in ultimii 3 ani;Experienta similara;Lista cu personalul de specialitate;Curriculum vitae;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte doc care sa certif fin prest de serv similare, in ultimii 3 ani, cel mult 3 contracte care cumulat : ?sa aiba o val de minim 20.000.000 lei si?sa corespunda din punct de vedere al naturii si complex prez contract, mai exact sa fi avut ca si ob al ctr urm activ: Dezv si impl de aplic soft (dezv modul/ module, modul de raportare statistica, modul de migrare date). Dezv unei baze de date de minim 1 TeraBytes. Livra unui sist de dezv a serv publ online. Dezv unei sol de tip portal web, care sa fi permis acces atat din int cat si din ext la zone dif de inf si doc. Serv de project manag, analiza, pr, instruire, testare.1.Manager de proiect- o pers: Abs de stud sup in dom IT&C Exp prof generala de minim 5 ani. Certif profpriv coord proiectelor intr-o maniera standardizata. Certif prof privind dezv de activ menite a identif si controla expunerea la risc care poate deturna comp de la atingerea ob de business cum ar fi Manag of Risk sau echiv. Exp dovedita in calitate de manager de proiect in cadrul a cel putin 1 proiect de impl a unor sist inf.2.Arhitect de solutie - o pers: Abs de stud sup in domeniul IT&C.Exp prof generala de minim 5 ani.Comp in domeniul arh de tip Enterprise, cu ab globale de proiectare, planif si impl dovedite prin prez unei certif prof de tip TOGAF 8 sau echiv Certif prof arh soft bazate pe servicii - Service Oriented Architecture sau echiv. Exp prof in cadrul arh soft in cadrula minim 1 proiect de impl de sist integr 3.Analisti de sist?doua pers: Abs de stud sup in domeniul IT&C. Exp prof de minim 5 ani in domeniul IT&C. Cunostinte aprof privind identif neces de business ale unei entitati jur in scopul de a determina sol optim de dezv, de a crea leg de comunic intre entitate, client, partile interes si echipa de sol, dovedite prin certif prof cum ar fi Certified Business Analysis Prof sau echiv. Certif prof obt in dom analizei ?i manag cer in proiecte (business analysis) Exp prof in dome analizei de sist in cadrul a cel putin unui pr de impl a unui sist inf ce a avut in vedere integr unei sol cu sist exist, in care au desf activ de analiza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Hardware
10%
Descriere: Asig menten, as teh ech si soft livr pe o per supl
3.
Aplicatie softwarw
20%
Descriere: Asig act/adapt apl soft supl
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S89-112419 din 08.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: Casa Nationala de Pensii Publice, Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza unei imputerniciri semnata de reprezentantul legal al firmei ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
3.Anal de sist?doua pers: Abs de stud sup in dom IT&C. Exp prof de minim 5 ani in dom IT&C. Cunost aprof priv identif neces de business ale unei entitati jur in scopul de a det sol optim de dezv, de a crea leg de comunic intre entitate, client, partile interes si echipa de sol, prez certif prof cum ar fi C B A P sau echiv. Certif prof in dom analiz ?i manag. 4.Exp admin baza de date?o pers.Stud sup final in dom IT&C Exp prof de min 3 ani in dom IT&C. Certif prof care sa dov det de comp in dom adm baz de date. Particip in calit de spec baze de date in cadrul a cel putinunui pr de pr realiz si impl unei baze de date. 5.Exp dezv soft- 3 pers. Abs de stud sup in dom IT&C. Exp prof de min 5 ani in dom IT&C. Compet priv dezv aplic si sol, dov prin certif emis de catre prod ai unor platf inf, rec la nivel internat. Expe in cadrul a cel putin unui pr de impl a unui sist inf ce a avut in vedere integr unei sol cu sist ex.6.Exp integr o pers. Abs de stud sup in dom IT&C. Exp prof de min 5 ani in dom IT&C Certif prof care sa ateste det de comp de nivel avansat priv manag proc de bus pe o platf de integrare, emisa de catre prod rec la nivel internat. Certif prof care sa ateste det de compet de nivel av privind tehn baz de date, emisa de catre prod de platf inf rec la nivel mondial; Exp in cadrul a cel putin unui pr de impl a unui sist inf ce a avut in vedere integr unei sol cu sist exist.7.Exp test ? doua pers. Abs de stud sup Exp prof de min 3 ani in dom IT&C. Certif prof care sa ateste det de cun av privind test sist IT. Exp de min 3 ani in test sist inf.8.Exp instr?o pers. Abs de stud sup Exp prof de minim 3 ani in dom IT&C. Certif prof care sa ateste det de nivel av priv tehn de instr, emisa de catre prod rec la nivel internat. Exp in cadrul a cel putin unui proiect de impl a unui sist inf ce a avut in vedere integr unei sol cu sist exist.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Str. Latina, nr. 8, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020793, Romania, Tel. 021 316.92.81, Fax:  021 316.92.81, Adresa internet (URL):  www.cnpas.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer