Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servcii de acordare credit pentru investitia : ?Creare si modernizare infrastructura fizica de baza si servicii de baza pentru populatia rurala in comuna Borsa, judetul Cluj?


Anunt de participare numarul 141986/15.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Borsa (Primaria Borsa)
Adresa postala: Str. Principala Nr. 262, Localitatea: Borsa, Cod postal: 407110, Romania, Punct(e) de contact: Secara Mariana, Tel. +4 0264355489, In atentia: Secara Mariana, Email: [email protected], Fax: +4 0264355474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala ? Comuna Borsa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servcii de acordare credit pentru investitia : ?Creare si modernizare infrastructura fizica de bazasi servicii de baza pentru populatia rurala in comuna Borsa, judetul Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: loc. Borsa, com. Borsa, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total prestari servicii (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit bancar in valoare de 1.300.000 Lei, pe o perioada de maxim10 ani, pentru sustinerea si derularea proiectului integrat: ?Creare si modernizare infrastructura fizica de bazasi servicii de baza pentru populatia rurala in comuna Borsa, judetul Cluj?.Creditul va fi format din doua componente, astfel incat sa acopere pe de o parte valoarea TVA-ului necesar la ultima transa de plata, respectiv valoarea cheltuielilor neeligibile care urmeaza a fi decontate.Valoarea creditului bancar este de 1.300.000 lei din care in 6 luni se va rambursa valoarea de 950.000 lei (aferenta cheltuielilor de TVA), iar diferenta de 350.000 (aferenta cheltuielilor neeligibile) se va rambursa in maxim 120 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 619, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 12. 380 leiServicii de acordare credit - valoare estimata de 619.070leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata in original pana la data si ora deschiderii ofertelor( art. 86 alin (5)si(6))HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei este: RO33TREZ2185006XXX002438 deschis la Trezoreria Municipiului Gherla. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Borsa, str. Principala, nr. 262, judetul Cluj);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau institutie financiara, in cuantum de 1% din valoare contractului fara TVAsau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi/documente de plata partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de exectutie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentareformular 1-forma de prezentare in original
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertei
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Chisu Mihai(presedinte) - secretar, Tamas Daniel (membru), - responsabil achizitii
Bodocan Petru (membru), - contabil
Mariana Secara (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante)
Morariu Vasile - ( Viceprimar, Consilier local)Consilieri locali: Varga Paul Ciprian, Chis Darius, Tamas Simion, Chetan Viorica, Suciu Aurel, Morar Teodor, Iola Nela, Pogacean Mircea, Uifalean Ilie, Kispal Arpad.Prezentare formular 19 - forma de prezentare in original . 1.Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul. Certificatul trebuie sa ateste ca informatiile decalarate de ofertant sun valabile/actuale si conforme cu realitatea la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Din certificat trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN mentionat in document.Totodata Certificatul constatator trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2 Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in
conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de creditPersoanele juridice/fizice straine
-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine:
-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este
rezident-Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs-Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezidentToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale ? prezentare formular 4.- Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani(2010, 2011 2012), sau orice alt tip de document care sustineinformatiile declarate de ofertanat sun valabile. Se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?
Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul
valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an:
2008 - 1 euro=3, 6827 lei, 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei, 2010 1 euro = 4, 2099 leiCifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie
aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii
financiari precizati.
Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de
traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind situatia economico-financiara-cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: -minim 2.400.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor credite acordate si beneficiari
in ultimii 3 ani, conform Formular 9.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unui contract de servicii, declaratia si o lista a principalelor servicii
de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in valoare de minim 1.300.000 lei fara TVAFisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale de
receptie partiala/finale/recomandari), care vor preciza cel putin
urmatoarele aspecte:
-modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul
derularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la receptii amanate
sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.
Experien?a similara a subcontractan?ilor nu va filuata in considerare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Informatii privind sustinerea tehnica si financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formularul 9Prezentare formular 12 ? Fisa privind experienta similara, insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale de receptie partiala/finale/recomandari, alte documente justificative in limita posibilitatilor).Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (fizic si valoric).Se va completa formular 7.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."In situatiile mentionate, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Se vor depune, daca este cazul, urmatoarele documente (sectiunea FORMULARE): angajamentul ferm al sustinatorului Formular 23, Formular 26, Formular 1 si Formular 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 12:00
Locul: Primaria Borsa, Comuna Borsa, sat Borsa, str. Principala, nr. 262, judetul Cluj .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pretul egal, aut.contr. va solicita reofertarea valorii in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor. Linia de finantare va fi utilizata, in baza actelor justificative, pentru finalizarea obiectivului de investitii aprobat initial la momentul contractarii liniei de finantare, precum si pentru finantarea altor proiecte distincte decat cele acceptate initial la finantare, cu aprobarea prealabila a Consiliului Local Borsa si pentrucare se va prezenta bancii documentatia aferenta.Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform prevederilor art. 256 ^ 2OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Borsa
Adresa postala: Comuna Borsa, sat Borsa, str. Principala, nr. 262, judetul Cluj, Localitatea: Borsa, Cod postal: 407110, Romania, Tel. +40 264355289, Email: [email protected], Fax: +40 264355474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer