Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servcii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2010


Anunt de participare (utilitati) numarul 108648/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Termoelectrica S.A
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  Tudor Dumitrescu, Tel. 303.74.50, Email:  [email protected], Fax:  303.75.04, Adresa internet (URL):  www.termoelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servcii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: La sediulS.C. Termoelectrica S.A, S.C. Elcen Bucuresti, S.C. Electrocentrale Galati si S.C.Electrocentrale Deva
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servcii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2010 pentru sediu si filialele sale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servcii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2010 pentru sediu si filialele sale
Valoarea estimata fara TVA: 529, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.01.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 lei; garantie de buna executie 10%;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea ; Declaratieprivindneincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului ; Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Acte doveditoare privinddobandirea calitatii de auditor financiar in conformitate cu legea nr 133/2002
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: pe anii 2007, 2008 si 2009 sa fie de minim 1.000.000 lei.
a)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) ? peste procentul de 100 %
b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)- asigurarea riscului profesional
- ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara : prezentarea a cel putin trei recomandari, aferente a trei contracte incheiate cubeneficiari/clienti, din care sa rezulte prestarea de servicii de audit financiar prestate la companii romanesti sau straine din sistemul energetic din ultimii 5 ani.
Conditia minima pentru calificare este : a ? fiecare echipa de audit va fi din minim 5 (cinci) membri din care cel putin 2(doua) persoane sa fie acreditate de Camera Auditorilor din Romania si cel putin o persoana sa fie acreditata de organismele internationale, pentru fiecare contract in parte
b-echipa sa fi desfasurat minim 10 misiuni de audit la alte societati.
c ? dovada ca este o firma de audit recunoscuta pe plan international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 13:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/332.33.37, Fax:  021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul Juridic
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei nr.1-3, sector2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Tel. 021/303.73.09, Fax:  021/303.75.09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer