Licitatie Publica - SERVCII PE LINIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SPECIFICE INDUSTRIEI EXTRACTIVE
Anunt de participare (utilitati) numarul 147161/10.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.3, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APMD, Serv. CSM, Tel. +40 0374172600, In atentia: Mirea dana, Jurcan Voicu, Email: [email protected], Fax: +40 0374172601, Adresa internet (URL): www.snimvj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVCII PE LINIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SPECIFICE INDUSTRIEI EXTRACTIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: la sediul beneficiarului sau la sediul prestatorului, dupa caz
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii specifice industriei extractive si necesare pentru asigurarea securitatii si sanatatii in munca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356000-8 - Servicii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii specifice industriei extractive si necesare pentru asigurarea securitatii si sanatatii in munca
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima a intervalului(ce nu contine suplimentari)
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 865 si 896, 598RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se aplica prevederile art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Potrivit art. 43 1 din OUG 34 / 2006, garantia de participare este obligatorie. Garantia de participare reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului / lot. Cuantumul garantiei este: 3336 lei pentru lot 1 si 2641 lei pentru lot 2. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii). 2. Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante (pentru sume mai mici de 5000 lei) original / copie 3. Virament bancar in cont nr RO14RNCB0165130168580006, deschis la BCR Filiala Petrosani ). Garantia de participare / lot trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Nota: Garantia de participare/ lot se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru garantiile de participare exprimate in alta moneda: data la care se face echivalenta BNR lei/alta valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Reprezinta 5 % din valoarea contractului / lot, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui dinstinct, pe loturi, conform prevederilor art. 90 alin. 1-3 din HG 925 / 2006, prin: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii) 2. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia SNIMVJ SA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. 3. casieria SNIMVJ SA pentru sume mai mici de 5000 lei. IMM-urile pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de buna executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata: compensare cu energie electrica; OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2 Declaratie privind eligibilitatea-formular E1.2. Declaratia se va prezenta atat de asociati ( in cazul unei asocieri ) sau de tertii sustinatori ( daca este cazul )
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular E1.3.Nu se exclud din procedura de atribuire ofertantii care nu si ?au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate. Declaratia se va prezenta si de tertii sustinatori ( daca este cazul ).
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- formular E1.4.Declaratia se va prezenta atat de subcontractanti cat si de tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul SNIMVJ SA, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei: ing. Anghel Aurel, ing. Dragoescu Petru, ec. Dondera Nicolita, ing. Nicolescu Cristian, ing. Dragulescu Florica, ing. Abraham Beatrice, ing. Ghicajanu Nicolaie, ing. Timisan Viorel, ing. Ibanescu Ion, ing. Mirea Dana, ec. Borca Simona, ing. Jurcan Voicu, ing. Holingher Sorina, ing. Radescu Nicolae, ing. Sienerth Ion, ing. Boteanu Daniel, ing. Bogdan Emil, jr. Colda Veronica.Bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost aprobat prin HG 328 / 2013.
5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular E1.5.Declaratia se va prezenta si de fiecare asociat ( in cazul unei asocieri )
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular E1.6. Formularul se va completa si prezenta si de fiecare asociat ( in cazul unei asocieri ) in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic isi asuma raspunderea ca informatiile din acest document sunt reala/valabile la data limita de depunere a ofertei.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.Cerinta nr. 2. Se depune pentru lot 2 ? Document/ documente din care sa rezulte ca ofertantul este un organism notificat pentru certificare in domeniile reglementate de directivele europene, dupa cum urmeaza:
- Directiva europeana 89/686/EEC referitoare la echipamentul individual de protectie;
- Directiva europeana 93/15/EEC referitoare la introducerea pe piata si controlul explozivilor de uz civil;
- Directiva europeana 94/9/EC referitoare la echipamentele si sistemele de protectie destinate utilizarii in atmosfere potential explozive;
- Directiva europeana98/37/EC referitoare la aprorierea legislatiei statelor membre in domeniul echipamentelor tehnice;
- Directiva europeana 2006/42/EC referitoare la echipamentele tehnice si de modificare a Directivei 95/16/CE 9 (reformare )
Documentul / documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara a ofertantului. Ultimul bilant contabil (2012 )vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
Modalitatea de indeplinire
in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista cuprinzand subcontractantii( daca e cazul ).In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul / subcontractantii nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul E 4.1. In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul / subcontractantii nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica
Cerinta nr. 2 Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la: - situatia personala; - capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; - situatia economica si financiara si capacitata tehnica si profesionala (care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii.
Modalitatea de indeplinire
In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la: - situatia personala; - capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; - situatia economica si financiara si capacitata tehnica si profesionala (care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii.
Cerinta nr. 3 ? se depune pentru lot 1 si lot 2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la dotarea tehnica si logistica necesara ( se depune distinct pentru fiecare lot ). Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere in care va descrie dotarea tehnica si logistica de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate ( aparatura, laboratoare, echipamente, solutii, programe, etc )
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere in care va descrie dotarea tehnica si logistica de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate ( aparatura, laboratoare, echipamente, solutii, programe, etc )
Cerinta nr. 4- se depune pentru lot 1 si lot 2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul specializat necesar pentru prestarea serviciilor. Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere care va cuprinde date referitoare la personalul specializat ( calificat si autorizat )
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere care va cuprinde date referitoare la personalul specializat ( calificat si autorizat )
Cerinta nr. 5 ? se depune pentru lot 1.Document / documente prin care se dovedeste ca laboratoarele de analiza sunt acreditate RENAR sau echivalent. Documentul / documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 10:00
Locul: Sediul SNIMVJ din Loc. Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Evaluarea ofertei: T total lot cel mai scazut. Daca exista doua sau mai multe oferte cu T total cel mai scazut egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza o reofertare in plic inchis. Reofertarea nu poate fi mai mare decat oferta initiala.2.Conform art. 11 ( 4 ) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la III: 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sa legal, prin care confirma ca au fost indeplinite cerintele de calificare, asa cum au fost ele solicitate la cap. III.2 . Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succintdar precis modul concret de indeplinire a cerintelor ( formular E 4.4 si anexa 1 la formular.).3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala ( utilaje, echipamente, personal ) invocand si sustinerea acordata de un tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm din partea unui tert, in care sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului. Angajamentul ferm, va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si 181 lit. a, c ^1, si d , si art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , sens in care vor completa si prezenta formularele E 1.2, E 1.3, E 1.4 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- prevazute la art. 256, ind. 2 din OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. LCJ - SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 3, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Tel. +40 0374172600, Fax: +40 0374172601, Adresa internet (URL): www.snimvj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2013 14:33