Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serv.de analiza,proiect,impl,test.si instr.pers.inclusiv furn.echip.si licente,af.impl.pr.?Sist.Inf.Integrat al jud.SM realizat la nivelul CJ pt.facilitarea accesului electronic al cetatenilor si institutiilor la serv.adm?


Anunt de participare numarul 137823/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Vacarciuc Felicia Cristina, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serv.de analiza, proiect, impl, test.si instr.pers.inclusiv furn.echip.si licente, af.impl.pr.?Sist.Inf.Integrat al jud.SM realizat la nivelul CJ pt.facilitarea accesului electronic al cetatenilor si institutiilor la serv.adm?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de instalare si configurare echipamente, de proiectare arhitecturala si de detaliu, de implementare si configurare sistem informatic de integrare si testare module, dezvoltare si customizare Portal, precum si integrarea informatiilor existente pe site-ul curent, remodelare si configurare a retelei LAN, inclusiv achizitie echipamente si licente, service aferent, cursuri de formare profesionala, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51610000-1 - Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Sumar echip.si serv.
Nr. crt. ECHIPAMENTE Bucati
1 Servere, calc.tip desktop/portabile, monit, echip.de retea, dispozitive pt.conectare, echip.perif.etc., justificate d.p.d.v.a impl.pr.;1.1 Routercu funct.avansate de securit. (firewall integrat) 1;1.2 Enclosure blades 1;1.3 Server PKI 1;1.4 Server backup 1;1.5 Server portal 1;1.6 Server mail 1;1.7 Server aut.si PKI 1;1.8 Server BD - cluster 2;1.9 SAN 1;1.10 Backup D2D 1;1.11 Switch modular 1;1.12 Multifunc.color A31;1.13 UPS 1;1.14 PC-uri 1;1.15 Cab.metalic echipat (rack) 1;1.16 Aer condit.de precizie1;1.17 Taxa de timbru verde af.echip.comp.ale intregului?Sist.Inform.Integrat al jud.Satu Mare realizat la nivelul CJ pentru facilitarea accesului electr.al cetatenilor si inst.la serv.adm?)1
2 Aplicatii software/lic.nec.impl. pr., incl. sol. de sec.software2.1 Sist.de op.(af. intregului?Sist.Inf. Int. al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud.pt.facilit.acc. electr.al cetat. si instit. la serv. Administr.?)1;2.2 Licente apl. Int.(af. intregului?Sist.inform. Integr.al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud. pt. facilit. acc. electr. al cetat. si instit. la serv.administ.?)1;2.3 Lic.server mail(af. intregului?Sist.inform. Integr.al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud. pt. facilit. acc. electr. al cetat. si instit. la serv.administ.?)3. Achizit.si impl. de sol. de semn. electr.si pl. electr. 3.1 Infrastr. de semn.electr. si certif. digit.de tip PKI pt.cetat. si utiliz.int.(Autorit. de Certif.)( af. intregului?Sist.inform. Integr.al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud. pt. facilit. acc. electr. al cetat. si instit. la serv.administ.?)1;3.2 Subsist.plati online(af. intregului?Sist.inform. Integr.al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud. pt. facilit. acc. electr. al cetat. si instit. la serv.administ.?)1;
Nr. crt. SERVICII Bucati
1 Serv. de inst. si config.ech. 1;2 Serv. de proiect. arh. si de det. 1;3 Serv.de impl.si config .sist. inf.1;4 Serv. Int. si test.module 1;5 Serv.de dezv. si customiz.Portal, precum si int. inf.exist. pe site-ul curent1;6 Serv. de remodelare si config. a ret. LAN 1;7 Cursuri de form.profes.7.1 Form. profes. a pers. care va utiliza prod.software implem. - Cursuri instr.pt. comp. sol. la niv.de administr., incl. manuale de utiliz.130 pers.;7.2 Form. profes. a pers. care va asig. mentenanta sol. daca acesta este ang. al benef. 4 pers.
Conf.specif. din Caietul de Sarcini
a)Scopul contr.: Serv. de analiza, proiect., impl., testare si instr. pers. incl. furniz. echip. si lic., af. impl. pr. ?af. intregului?Sist.inform. Integr.al jud. Satu Mare realiz.la niv. Cons. Jud. pt. facilit. acc. electr. al cetat. si instit. la serv.administ.?.
b)?Val. estim.fara TVA: 2.596.177, 00 LEI, echiv. a 581.125, 23 EURO la curs inforeuro din iunie 2012 de 1 EURO=4, 4675 LEI;Din care:
1.Chelt. pentru achiz. de servere, calc. tip desktop / portabile, monitoare, echip.de retea, dispoz. pt. conectare, echip. perif. etc., justif. d.p.d.v. a impl. pr.719.071, 00 lei;2.Chelt. de inst., config. daca este cazul si nu sunt incl.in pretul de achiz.a echip. TIC 128.328, 00 lei;3.Chelt. pt. dotari care pot intra in categ. mijl. fixe si/sau ob.de inv., care nu intra in categ. de mai sus, nec. pt. impl. pr. 18.393, 00 lei;4.Chelt. pt. achiz. apl. software/licentelor nec. impl. pr., incl.sol. de sec. software459.840, 00 lei;5.Chelt. pt. achiz. de apl. inf. (pt. realiz. carora poate fi nec. parcurgerea urm. etape: analiza cerintelor, proiect., impl. si testare); 962.460, 00 lei;6.Chelt. pt. realiz.unui website/portal (daca acestea nu au fost acoperite in cadrul chelt. de la pct. b), achizit. numelui domeniului pentru acest website 126.189, 00 lei;7.Achizit. si impl. de sol. de semnatura electr. si plata electr. 89.829, 00 lei;8.Chelt. pt. realiz.si config.ret. LAN nec.pt.funct.pr.19.249, 00 lei;9.Chelt.pt. org. de cursuri de form.prof. 72.752, 00 lei;10.Taxa de timbru verde af. echip. 66, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 596, 177RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 50.000 RON (50%pentru IMM conform Legii 346/2004).Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Forma de constituire a garantiei de participare: A. Instrumentul de garantare ? completatconform FORMULARULUI 11 din Sectiunea Formulare.B. Virament bancar in contul Judetului Satu Mare deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare RO57TREZ5465006XXX000197 cod fiscal 3897378, vizat, obligatoriu, de banca.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin.(1) lit. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 6.376, 18 lei, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii. Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform FORMULARULUI 13 din Sectiunea Formulare, care va fi prezentat in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de 45 de zile.Serestituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug.cons.Jud.SM, Bug.stat si FE de dezv.reg.prin: POSCCE;Axa Pr.3 "Tehn.Inf.si Com.pt.sect.priv.si publ";Dom.Major de Interv.2;Operatiunea 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
ATENTIE!
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
1.) Declaratie privind eligibilitatea
(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 1, din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform FORMULARULUI5din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
3.)Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa FORMULARUL3 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
4.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa FORMULARUL 2 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau sustinator este obligat sa prezinte acest document. Sustinatorul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit.a, c¹ si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
5.)Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.1.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
6.)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 4 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
NOTA: In sensul prevederilor art.69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Pataki Csaba, Pircalab Oana Dana, Roman Luminita Liliana, Dragos Mihaela Alina, Antal Istvan Janos, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Bercea Vasile, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Bura Nicolae, Buzgau Oliviu Aurel, Ciucos Liviu, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Filip Daciana Crina, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Konya Ladislau Stefan, Kovacs Mate, Kira Beniamin, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca Ioan, Muresan Radu, Musznay Arpad, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Nistor Ioan, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Pasca Vasile, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Puie Dorin Ionel, Racz Éva Maria, Riedl Rudolf, Rus Ioan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Salagean Ioan Gheorghe, Silaghi Mircea Gheorghe, Varna Levente, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile. 1.) Certificat constatatoremis de ONRC
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri
Persoanele fizice vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.
Persoane juridice / fizice straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie cel putin egala cu 2.500.000 lei in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintelor de calificare, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari precizati.
(continuare)
Valorile cifrelor de afaceri globale vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizatein oferta depusa.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat saprezinte aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Experienta similara
Declaratie privind lista principalelor prestari servicii/ livrari de produse similare, prestate/efectuate in ultimii 3 ani
(calculati de la data limita de depunere a ofertelor)
Se solicita completarea anexei Formularului 7 numai cu date referitoare la contracte de natura similara din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie (cu anexa).
Se va depune o Declaratie privind lista principalelor livrari de produse/servicii similare, efectuate/prestate in ultimii 3 ani conform FORMULARULUI 7 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
(continuare)
NOTA:
Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost furnizate produsele, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv:
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 LeiPentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
2.) Ofertantul va nominaliza in anexa la Formularul 7:
- un contract care sa aiba obiect similar cu cel al prezentei proceduri, cu valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA;
sau
- maxim 3 contracte a caror
valoare insumata sa fie de minim 2.500.000 lei fara TVA, care sa aiba ca obiect prestare de servicii si/sau furnizare de produse similare prezentei proceduri;
(continuare)
Se vor depune in acest sens recomandare/documente constatatoare semnate de beneficiar, din care sa reiasa cel putin urmatoarele: denumirea partilor, denumirea contractului, obiect, valoare, perioada de derulare a contractului.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
3.) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Completarea si depunerea FORMULARULUI 8 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire
4.) Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului
- echipa de proiect
Un expert poate fi propus pentru maximum o pozitie in cadrul echipei de proiect.
Completarea si depunerea FORMULARULUI 9 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
(continuare)
Expertii (8 persoane) care vor fi implicati in proiect vor indeplini urmatoarele cerinte:
- Curriculum Vitae pentru toti expertii implicati in proiect, din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat.
(continuare)
NOTA: Ofertantului, clasat pe primul loc, i se va solicita sa prezinte, pentru fiecare din cei 8 (opt) experti implicati in proiect, copii ale:
- diplomelor in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- certificarilor mentionate la expertii implicati in proiect;
-oricaror documente relevante care sa demonstreze participarea acestora intr-un proiect similar, respectiv experienta profesionala mentionata in Curriculum Vitae.
De asemenea acestuiai se va solicita, in cazul in care expertul propus nu este angajat al ofertantului, se va intocmi si o Declaratie de disponibilitate conform ? FORMULARUL 14 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
(continuare)
(1) Manager de Proiect
- licentiat in domeniu tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
(continuare)
(2) Expert Infrastructura ? 2 persoane
- licentiat in domeniu tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
- certificare tehnica aferenta tehnologiilor hardware propuse in cadrul ofertei tehnice;
- certificare in domeniul instalarii si administrarii sistemelor de operare ofertate.
(continuare)
(3) Expert Comunicatii
- licentiat in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
- certificare tehnica aferenta tehnologiilor de comunicatii si securitate propuse in cadrul ofertei, ex: CCNA sau echivalent;
(continuare)
(4) Expert dezvoltare software ? 2 persoane
- licentiat in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
-- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
- certificare in domeniul dezvoltarii de aplicatii software pentru tehnologiile propuse in cadrul ofertei.
(continuare)
(5) Expert baze de date
- licentiat in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
- certificare in instalarea/ administrarea de sisteme de gestiune a bazelor de date
(continuare)
(6) Expert formator
- licentiat in domeniul tehnic, informatic sau economic cu componenta informatica;
- participarea intr-un proiect similar cu cel al prezentei proceduri;
- certificare de absolvire formator eliberat in conformitate cu prevederile Ordonantei nr.129/2000, republicata.
5.) Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 10, subcontractantii.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
Informatii privind subcontractantii completata conform FORMULARULUI 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, precum si Anexa la Formularul 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Alte cerinte: Precizari privind asocierea: - in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
(continuare)
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;
- documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico-financiare, capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului se vor depune conform Ordinului nr 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
(continuare)
- ofertantii persoane juridice
fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
Alte cerinte: Precizari privind tertul sustinator:
- in situatii justificate corespunzator, capacitatea economico-financiara poate fi demonstrata si in conditiileprevederilor art.186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- in situatii justificate corespunzator capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi demonstrata si in conditiile prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
(continuare)
- documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economice-financiare si a capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor depune conform Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
1.) Depunerea Certificatului privind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru proiectare, implementare, comercializare si service echipamente si solutii pentru tehnologia informatiei, dezvoltare si implementare de solutii valabil la data limita de depunere a ofertelor.
2.) Depunerea Certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent pentru service echipamente valabil la data limita de depunere a ofertelor.
3.) Depunerea Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau echivalent pentru proiectare, implementare, comercializare si service echipamente si solutii pentru tehnologia informatiei, dezvoltare si implementare de solutii software valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de traducator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2012 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE;Axa Prior.III "Tehn.Inf.si Com.pt.sect.privat si publ";Dom.Major de Interv.2 ?Dezv.si cresterea ef.serv.publ.electr? Op.1 ?Sustinerea impl.de solutii de e-guvernare si asig.conex.la broadband, acolo unde este necesar?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
I.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: In conformitate cu manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea : ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.II.Alte coduri CPV suplimentare: 48517000-5, Pachete software IT30211300-4, Platforme informatice79632000-3, Servicii de formare a personalului;72262000-9, Servicii de dezvoltare software;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit. a din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer